شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 00:16   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51251صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلجمعه، 28 آذر 1393 - 15:29
نصب نخستین ایستگاه اتوبوس مکانیزه شمال‌شرق تهران در پردیس
ترابر نیوز: شهردار پردیس از نصب نخستین ایستگاه اتوبوس مکانیزه شمال‌شرق استان تهران در این شهر خبر داد.
  
ترابر نیوز:
خبرگزاری فارس: نصب نخستین ایستگاه اتوبوس مکانیزه شمال‌شرق تهران در پردیس
  •  

محمد لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس اظهار داشت: نصب یک دستگاه ایستگاه اتوبوس مکانیزه به صورت آزمایشی چندی قبل محقق شد.

وی اضافه کرد: این ایستگاه‌های مکانیزه دارای کولر، تلویزیون و محوطه‌ای مناسب برای انتظار شهروندان تا رسیدن خودروهای حمل و نقل همگانی و تلاشی در مسیر بهبود خدمات و تکریم ارباب رجوع است.

لاله ادامه داد: سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری پردیس در نظر دارد تا در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان پس از نصب آزمایشی ایستگاه‌های مکانیزه و رفع نقایص احتمالی، نسبت به تعبیه و نصب آنها در دیگر نقاط سطح شهر اقدام کند.

این مسئول با اشاره به جمعیت در حال افزایش شهر پردیس خاطرنشان کرد: شهر پردیس در مسیر اجرای طرح مسکن مهر به یکی از اصلی‌ترین مراکز احداث این پروژه ملی تبدیل شد.

شهردار پردیس ادامه داد: وجود پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن و واگذاری تدریجی آنها به متقاضیان بی‌شک جمعیت کنونی شهررا تا میزان دو برابر افزایش می‌دهد.

لاله خاطرنشان کرد: این افزایش جمعیت بدون تردید نیازی اساسی به نام توسعه خدمات را می‌طلبد تا خدای نکرده خللی در زندگی روزمره شهروندان ایجاد نشود.

به گفته وی، در حال حاضر مجموعه شهرداری پردیس خدمات خود را به شکلی پیگیری و امکانات مختلف خود را تجهیز می‌کند تا بتواند در آینده پاسخگوی نیاز آن جمعیت باشد.

وی ادامه داد: مدیران شهرهایی نظیر پردیس و دیگر نقاط در حال توسعه باید با آینده‌نگری هوشمندانه و دقیق خود را به‌روزرسانی کنند و یکی از مصادیق این مهم در شهرداری پردیس و در سرفصل حمل و نقل همگانی پیگیری مصرانه برای ایجاد سازمان حمل و نقل همگانی و تبدیل آن به یک معاونت با فراغ بال بیشتری برای خدمات‌دهی بهتر است.

بر پایه این گزارش، از دیگر اقدامات بارز سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری پردیس می‌توان به پیگیری راه‌اندازی مجدد پارکبان در سطح شهر، کنترل مضاعف بر عملکرد مینی‌بوس‌رانی و رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات شهروندان از رانندگان تحت پوشش سازمان اشاره کرد.

همچنین ارائه سرویس‌های رایگان به نهادهای شهری و شهرستانی، خط کشی خطوط طولی معابر سطح شهر، ساماندهی وانت‌بارهای شهر پردیس و حومه، خط‌کشی عابر پیاده در سطح شهر، ثبت نام خودروهای تاکسی فرسوده تحت پوشش برای نوسازی ناوگان، ارسال اسامی رانندگان حمل و نقل عمومی تحت پوشش به اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و ستاد سوخت برای بیمه رانندگان، همکاری با بازرسان اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و سازمان شهرداری‌ها برای بررسی امور و ثبت یک هزار و 403 فقره نامه اداری در ردیف دیگر اقدامات این سازمان قرار دارد.

تعداد بازدید: 228 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار