شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 01:47   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51231صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلجمعه، 28 آذر 1393 - 13:20
ورودی جدیدایستگاه قیطریه به بهره برداری رسید
ترابر نیوز: مدیر عامل شرکت راه اهن شهری تهران و حومه گفت: ساختمان ورودی و سالن فروش بلیت شمال شرقی ایستگاه قیطریه جهت استفاده شهروندان از داخل محوطه تاکسیرانی قیطریه به بهره برداری رسید.
  

ترابر نیوز:

هابیل درویشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ایستگاه قیطریه پنجمین ایستگاه در توسعه شمالی خط یک متروی  تهران است ودر عمق 23متری زیر زمین  به مساحت  1500 مترمربع در دو طبقه با چهار دستگاه پله برقی تکمیل و اماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: این ایستگاه در منطقه عمومی قیطریه در شمال تهران در محدوده شهرداری منطقه یک واقع در شرق خیابان شریعتی ، روبروی خیابان پل رومی و نبش بلوار قیطریه ( بلوار سبا ) احداث  و در تاریخ 19 بهمن 88 با یک ورودی ( ورودی اول ) افتتاح و در حال حاضر دارای حجم مسافر 13000 نفر در روز است.

مدیر عامل مترو تهران گفت: این ورودی در کمتر از 5 ماه و با هزینه ایی بالغ بر4میلیارد تومان تکمیل شده است.

درویشی با اشاره به اینکه ورودی قبلی ( ورودی اول ) در ضلع جنوب شرقی ایستگاه واقع شده بود خاطرنشان کرد: بدلیل جابجایی و تغییر محل ترمینال تاکسیرانی قیطریه به سمت شمال توسط شهرداری منطقه ،ورودی شمال شرقی (ورودی دوم ) ایستگاه با 4 دستگاه پله برقی در ضلع شمالی پایانه تاکسیرانی قیطریه آماده بهره برداری و خدمت رسانی به مسافران است.


انتهای پیام/

تعداد بازدید: 85 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار