شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 00:26   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51160صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلپنجشنبه، 27 آذر 1393 - 12:33
وزارت صنعت تکلیف خودروهای فرسوده را مشخص کند
ترابر نیوز: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت تکلیف خودروهای فرسوده را هرجه سریع‌تر مشخص کند چراکه خودروی فرسوده به معنی ناامنی اتلاف منابع ملی است.
  
ترابر نیوز:

ایرج ندیمی ظهر امروز در همایش سراسری بررسی جایگاه تعاونی‌ در توسعه حمل و نقل عمومی در محل تالار پرستوی ارگ جدید بم با بیان اینکه شرایط کشور سخت است و منابع، امکانات و اعتبار از نگاه واقع‌بینانه آنچنان نیست که می‌خواهیم، گفت: دست دولت در تزریق منابع حداکثری نیست و مشکلات بودجه‌ای و مالی دولت واقعی است.

 
وی با طرح این سئوال که آیا مشکل منابع و اعتبار داریم یا مشکل اصلی مدیریت عنوان کرد: تمام مشکلات ما واسپاری و هماهنگی می‌خواهد.

 
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت‌ها باید قبول کنند، نمی‌توانند کارفرما باشند و دولت وظیفه هدایت، سیاست، نظارت و حمایت را دارد.

 
وی خطاب به دولتی‌ها عنوان کرد: چه فایده‌ای در مدیریت پروژه‌هاست که طرح‌ها را رها نمی‌کنید در حالی که باید از مشارکت و خلاقیت بخش خصوصی استفاده کرد.

 
ندیمی خاطرنشان کرد: دولت‌هایی که مستخدم و حقوق‌بگیر ملت‌ها هستند چرا فکر می‌کنند بهتر از مردم می‌توانند، مدیریت و فعالیت کنند.

 
وی با تاکید بر اینکه خودروی فرسوده به معنای ناامنی و اتلاف منابع ملی است، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت تکلیف خودروهای فرسوده را روشن کند و اگر خودروسازان می‌توانند برای تعیین‌تکلیف خودروهای فرسوده اقدام کنند در غیر این صورت اعلام شود تا ما نمایندگان پیگیری کنیم و اقدامی در این زمینه صورت گیرد.

 
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات ما ناشی از رفتارها و عدم ثبات در تصمیم‌های درست و عدم پی‌جویی خواسته‌های مردم ماست.

 
ندیمی اظهار کرد: همه ما مسئله را تشخیص می‌دهیم و حالا زمان تشخیص، عمل و نتیجه فرا رسیده است.

 
وی تصریح کرد: حمل و نقل بستر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشورهاست و حمل و نقل توانسته انقلاب‌هایی را ایجاد کند و باید این جامعه را دریابید.

تعداد بازدید: 79 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار