صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 23:48   
 
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51156صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلپنجشنبه، 27 آذر 1393 - 12:23
آغاز موج سفرهای زمستانی به جزایر و سواحل خلیج فارس
ترابر نیوز: مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت: ازامروز موج سفرهای زمستانی به استان هرمزگان آغاز شده است.
  
ترابر نیوز:

عباس نوروزی در گفتگو با خبرنگار مانا تصریح کرد: با نزدیک شدن به تعطیلات پیش رو، پیش بینی می شود بخش زیادی از گردشگران برای استفاده از سواحل و آبهای خلیج فارس به استان هرمزگان سفر کنند.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور خدمات دهی مناسب به این گردشگران جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر هرمزگان، از چند هفته قبل در استان تشکیل شده است.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان ادامه داد: در این جلسه تمام اعضای ستاد آمادگی خود را برای سرویس دهی به گردشگران تابستانی اعلام کردند و مقرر شد تمام تسهیلات لازم جهت رضایت مسافران ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از گردشگران ورودی از استان های همجوار وارد هرمزگان می شوند گفت: در این میان به ترتیب استان های فارس و کرمان بیشترین میزان گردشگر ورودی به هرمزگان را تشکیل می دهند.
این مقام مسئول در استان هرمزگان یادآور شد: پیش بینی می شود حداقل یک هفته حجم زیادی از گردشگر در استان هرمزگان اقامت داشته باشند.
به گفته مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، پیش بینی می شود بخش زیادی از گردشگران برای استفاده از سواحل و آبهای خلیج فارس به بندرعباس و جزایر کیش و قشم سفر کنند.
وی یادآور شد: همچنین دفاتر خدمات مسافرتی فعال در استان خدمات گردشگری مناسبی را در قالب تورهای مختلف به گردشگران ارائه خواهند داد.
نوروزی تاکید کرد: بنابراین آمادگی پذیرش مسافر در این سه منطقه از استان بیشتر خواهد بود و سعی خواهیم کرد بهترین خدمات گردشگری را به مسافران ارائه دهیم.
این مقام مسئول در استان هرمزگان یادآور شد: مشکلی برای اقامت مسافران وجود ندارد و ظرفیت های لازم برای اسکان مسافران پیش بینی شده است.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، همچنین از وجود کمپینگ های اقامت موقت در پارکهای ساحلی استان و جزایر کیش و قشم خبر داد تا  امکان  نصب چادر برای گردشگران  فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت نظارت کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان روی عملکرد تمام واحدها و تاسیسات گردشگری استان اعم از اماکن اقامتی، رستوران ها و .. وجود خواهد داشت.
نوروزی اظهار داشت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی تاسیسات و واحدهای گردشگری استان با آنها برخورد جدی به عمل خواهد آمد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان یادآور شد: همچنین گردشگران در صورت مشاهده تخلف از سوی تاسیسات و واحدهای گردشگری استان می توانند شکایت خود را به اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اعلام کنند.

تعداد بازدید: 139 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار