دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 18:37   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50840صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل دوشنبه، 24 آذر 1393 - 11:05
بزرگترین ترمینال اسکله دریایی مسافری کشور به ایستگاه آخر نرسیده است
بزرگترین ترمینال اسکله دریایی مسافری کشور به ایستگاه آخر نرسیده استترابر نیوز: ترمینال مسافری اسکله شهید حقانی بندرعباس به عنوان بزرگترین بندر مسافرت دریایی کشور را می توان طرحی به گِل نشسته دانست که با وجود وعده های مکرر مسوولان، همچنان درهای آن به روی مردم بسته است.
  

ترابر نیوز:

 

شاید ورق زدن تاریخچه وعده ها برای بهره برداری از این طرح خالی از لطف نباشد و یکبار دیگر برای مدیران یادآور این نکته باشد که رسانه ها نه فقط نمایندگان افکار عمومی بلکه حافظه تاریخی افکار عمومی نیز هستند.



* شنبه، 5 شهریور 1391

راه اندازی ترمینال مسافری بندر حقانی تا نوروز

مدیرکل (وقت) بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه اندازی بخشی از ترمینال مسافری بندر شهید حقانی در ایام نوروز 92 خبر داد



*20خرداد 92

معاون عمرانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه ترمینال مسافری بندر حقانی در نیمه نخست سال 92 بهره برداری می شود، گفت: با بهره برداری از این ترمینال بندر حقانی به یکی از بنادر مهم منطقه تبدیل می شود.

عباس کمالی تصریح کرد: این ترمینال مسافری شامل مراکز فروش بلیط، سالن های انتظار، نمازخانه، رستوران، کافی شاپ و مرکز استراحت است که در مواقع بروز شرایط نامساعد جوی و تعطیلی موقت بندر، مسافران می توانند در فضایی مطلوب از امکانات موجود استفاده نمایند



*14مهر 92

استاندار (وقت )هرمزگان پروژه ترمینال شهید حقانی را یکی از پروژه های مهم، ضروری و مورد نیاز مردم استان دانست و ادامه داد: با توجه به حجم بالای گردشگران و مسافران در استان هرمزگان باید روند تکمیل پروژه سرعت بگیرد تا مردم سریع تر از آن بهره مند شوند.

ابراهیم عزیزی از افتتاح این پروژه در دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: این پروژه ها برای آینده استان نیز منشاء توفیقات بزرگ و خوبی خواهد بود.

از آخرین وعده نیز مدت زیادی نمی گذرد و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در حاشیه همایش صنایع دریایی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در بندرعباس گفت :ساختمان ترمینال یاد شده کامل شده و هیچ مشکل و مانعی برای راه اندازی آن وجود ندارد.

اما این قصه پرغصه همچنان ادامه دارد و ساختمان ترمینال مسافری اسکله شهید حقانی بندرعباس همچون آیینه دق مقابل مردم قرار گرفته و این ویترین گردشگری دریایی کشور ، همچنان با سرویس های غیربهداشتی و بدون تجهیزات سرمایشی و گرمایشی پذیرای مسافرین است.

در قوانین دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی سرفصلی وجود دارد به نام 'عدم النفع' که میزان ضرر و زیان ناشی از تاخیر در بهره برداری از پروژه ها را محاسبه می کند و به نظر می رسد بررسی طرح ترمینال مسافری اسکله شهید حقانی بندرعباس در این سرفصل ،خالی از فایده نباشد.

گزارش از هومن محمد کرمی

منبع:ایرنا

تعداد بازدید: 451 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار