جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 15:16   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49864صفحه نخست » مترویکشنبه، 30 شهریور 1393 - 17:00
متروی کرج امسال ۱۳.۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی گرفت
  
ترابر نیوز:

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج گفت: دولت در شش ماه گذشته فقط ۱۳.۵ میلیارد تومان به قطار شهری کرج پرداخت کرده است.


 
علی اصغر همتی ظهر امروز اظهار کرد: رسانه های استان البرز می توانند در سطح بالاتری از نظر حرفه ای فعالیت کنند و آنچه اکنون در فضای رسانه ای استان شاهد هستیم امکان ارتقا و تناسب بیشتر با رسالت اصلی رسانه ها را دارد.

 
وی افزود: وقتی رسانه ها مطالبی منتشر می کنند در حقیقت در حال انعکاس شناسنامه شخصیتی و حرفه ای خود هستند و هرچه فعالیت آن ها در سطح و کلاس بالاتری باشد و به خاطر مسائل ناچیز و بی ارزش خود را کوچک نکنند، در جلب اعتماد مخاطبان موفق‌تر خواهند بود.

 
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج تصریح کرد: البته با توجه به نوپا بودن استان البرز باید منتظر گذشت زمان باشیم تا رسانه ها به مرور به رشد و تعالی برسند چراکه به نظر من ظرفیت و توان رسانه های استان بیش از این است و می توانند قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر باشند.

 
همتی در بخش دیگری از اظهارات خود به حضور امروز خود در بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: چند وقتی است با تایید و موافقت شهرداری و شورای شهر کرج، به دنبال دریافت مجوز نهایی به منظور صدور اوراق مشارکت برای مشارکت مردم در توسعه و تکمیل متروی شهری کرج هستیم و حضور امروز من در بانک مرکزی به همین منظور بود.

 
وی با بیان اینکه معمولا در این موارد 50 درصد تضامین اوراق مشارکت از سوی دولت و 50 درصد دیگر هم توسط مدیریت شهری تامین می شود اظهار کرد: اما امروز بانک مرکزی به ما اعلام کرد که دولت فعلا نمی تواند در این باره مشارکتی داشته باشد و مدیریت شهری کرج چنانچه تمایل به صدور اوراق مشارکت در پروژه قطار شهری دارد باید 100 درصد تضامین آن را تامین کند.

 
به گفته مدیرعامل قطار شهری کرج، بانک مرکزی اعلام کرده است که مدیریت شهری کرج بعدها می تواند برای دریافت سهم 50 درصدی دولت اقدام کند اما برای آغاز کار نمی تواند به مشارکت دولت امیدوار باشد و تامین 100 درصدی "تضامین" و "پرداخت در سررسید" بر عهده مدیریت شهری کرج است.

 
همتی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره کمک دولت به متروی کرج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون فقط حدود 13.5 میلیارد تومان از دولت دریافت کرده‌ایم که این رقم با توجه به هزینه‌های سنگین ساخت مترو بسیار ناچیز است و امیدواریم دولت محترم توجه بیشتری به تکمیل و توسعه پروژه‌های قطار شهری کرج داشته باشد.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 1359 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو - مترو کرج


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار