پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 03:25   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49754صفحه نخست » ریلی 2پنجشنبه، 27 شهریور 1393 - 18:15
بازگشایی محور ریلی جنوب/ 850 مسافر به وسیله اتوبوس جابجا شدند
  
ترابر نیوز:

محور ریلی جنوب که شب گذشته در محدوده شهر دورود مسدود شده بود در کمتر از 12 ساعت بازگشایی شد.

 
به دنبال خروج یک قطار باری از ریل در نزدیکی شهر دورود طی شب گذشته نیروهای فنی راه آهن برای بازگشایی خط وارد عمل شدند که در نهایت صبح امروز این محور ریلی بازگشایی شد.

 
رضا آریایی مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه گفت: شب گذشته حوالی ساعت 11 فرماندار دورود خبر خروج 6 واگن قطار باری از ریل را به این مدیریت اعلام کرد.

 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی قطارهای مسافربری شب به ایستگاه دورود می رسیدند به منظور جلوگیری از معطلی مسافران درخواست اعزام اتوبوس به دورود ارائه شد.

 
آریایی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای اعزام اتوبوس از شهرستان بروجرد گفت: در این راستا 30 دستگاه اتوبوس به محل اعزام و مسافران قطار اول جابجا شدند.

 
مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان افزود: همچنین با توجه به درخواست اداره کل راه آهن برای اعزام ماشین آلات سنگین برای بازسازی خط هماهنگی های لازم با اداره کل راه و شهرسازی برای انتقال تجهیزات صورت گرفت.

 
آریایی با بیان اینکه صبح امروز این محور ریلی بازگشایی شد و بیان داشت: تا زمان بازگشایی این محور ریلی 850 مسافر قطار اول به وسیله اتوبوس منتقل شد.

 
وی با بیان اینکه به طور معمول در این محور شبانه چهار قطار حرکت می کنند بیان داشت: مابقی قطارها در ایستگاه دورود متوقف و پس از بازگشایی محور طی صبح امروز به مسیر خود ادامه دادند.

 
حسن رحمانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان نیز در این رابطه گفت: شب گذشته 22 دستگاه اتوبوس برای انتقال 850 مسافر به شهرستان دورود اعزام کردیم تا مسافران قطار اول متوقف شده را منتقل کنند.

 
وی با اشاره به اعزام 15 دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران قطار دوم ادامه داد: خوشبختانه با بازگشایی سریع این خط مسافران از همان مسیر ریلی به وسیله قطار به راه خود ادامه دادند و 15 دستگاه اتوبوس اعزام نیز صبح برگشتند.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 25803 ،    
  
کلیدواژه ها: ریلی - حمل ونقل ریلی - صنعت ریلی


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار