جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 16:41   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49650صفحه نخست » ریلی 2سه شنبه، 25 شهریور 1393 - 17:30
تحویل 10 دستگاه واگن باری لبه بلند از سوی واگن پارس به توکاریل
  
ترابر نیوز:

10 دستگاه از واگن های باری لبه بلند تولیدی شرکت واگن پارس اراک روز دوشنبه برای ورود به شبکه ریلی کشور تحویل شرکت توکاریل شد. 
 
این واگن ها در راستای عقد قرارداد از مجموع 400 دستگاه تعهد شرکت واگن پارس اراک با شرکت توکاریل تولید و برای ورود به ناوگان حمل بار کشور تحویل شد. 
 
هر واگن باری لبه بلند تولید شده در شرکت واگن پارس توانایی حمل 105 تن مواد معدنی را دارد که وزن وارد شده بر هر محور آن بالغ بر 22.5 تن است. 
 
این واگن ها از جمله واگن های باری شش محوره است که بیشتر برای حمل و جابه جایی مواد معدنی در شبکه ریلی مورد استفاده قرار می گیرد. 
 
مدیر کارخانه واگن پارس اراک در آیین تحویل این واگن ها در جمع خبرنگاران گفت: حجم قرارداد منعقده این شرکت با توکا ریل 800 میلیارد ریال است که در دو فاز تدوین شده است. 
 
امید هزاره بیان کرد: فاز اول این قرارداد تعهد ساخت 200 واگن باری لبه بلند بوده که تا امروز 130 واگن تحویل کارفرما شده و در روزهای آتی نیز 20 دستگاه دیگر از مجموع تعهدهای شرکت تحویل خواهد شد. 
 
وی اضافه کرد: در سه ماه آینده نیز 50 دستگاه دیگر به توکا ریل تحویل می شود که با تحویل این تعداد از واگن های باری، فاز اول قرارداد محقق خواهد شد. 
 
به گفته وی فاز دوم قرارداد واگن پارس با توکا ریل پس از اتمام کار کارشناسی و مطالعات لازم اجرایی می شود. 
 
مدیرعامل شرکت توکاریل نیز گفت: واگن پارس اراک در عرصه تولیدات ریلی بویژه واگنهای باری و مسافری گزینه نخست صنعت ریلی است. 
 
پرورش افزود: شرکت واگن پارس اراک از صنایع خوشنام صنعت ریلی است که توکاریل به عنوان یکی از مشتریان آن تا کنون بیش از یک هزار و 600 واگن باری را تحویل گرفته است. 
 
وی اظهار کرد: واگن پارس گزینه نخست بسیاری از فعالان عرصه صنعت ریلی است که با اطمینان لازم سفارشهای خود را به این شرکت واگذار می کنند. 
 
مدیر عامل شرکت توکاریل گفت: تا پایان سال جاری مجموع واگن های تحویلی از واگن پارس به یک هزار و 800 دستگاه خواهد رسید. 
 
شرکت واگن پارس اراک یکی از واحدهای مادر تخصصی در حوزه ساخت و تعمیرات اساسی خودروهای ریلی در خاورمیانه است که در سال ۱۳۵۴تاسیس شده است. 
 
این شرکت در سال ۱۳۶۴ با سرمایه گذاری سازمان نوسازی صنایع ایران به یکی از زیر مجموعه های این سازمان پیوست.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 1146 ،    
  
کلیدواژه ها: واگن - ریلی - شرکت توکاریل


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار