پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 03:27   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49397صفحه نخست » متروسه شنبه، 18 شهریور 1393 - 19:15
اتمام طرح قطار شهری کرج/لزوم توسعه طرح‌های عمرانی در استان البرز
  
ترابر نیوز:

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه طرح‌های عمرانی در این استان تأکید کرد و گفت: اتمام طرح قطار شهری کرج نیز باید در دستور کار ویژه قرار گیرد.

 
عزیز اکبریان ظهر امروز در جلسه معتمدین با شهردار کرج اظهار کرد: استان البرز به واسطه نزدیکی به پایتخت و تردد بسیاری از مردم نیازمند توسعه و ایجاد حمل و نقل عمومی است.

 
وی با بیان این که یکی از این طرح‌ها، احداث مترو است که متأسفانه روند این مهم در کرج به کندی پیش می‌رود، افزود: مدیریت شهری باید این مسئله را هر چه سریع‌تر به سرانجام برساند تا آثار و عواقب ترافیک در این استان با کاهش مواجه شود.

 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که افزایش حجم ترددها در محورهای این استان و همچنین افزایش جمعیت می‌طلبد تا پروژه احداث مترو هر چه سریع‌تر به اتمام برسد، گفت: روزانه مردم برای تردد با ترافیک‌های بسیار سنگینی مواجه می‌شوند که در صورت عدم اقدامات مناسب در آینده با بحران جدی‌تری در این زمینه مواجه خواهیم شد.

 
اکبریان تصریح کرد: یکی دیگر از مهمترین اقداماتی که باید در این کلانشهر انجام دهیم ارتقای طرح‌های عمرانی است که در این راستا باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی میزان سرانه‌های خدماتی در این استان را به استانداردها نزدیک کنیم.

 
این مقام مسئول گفت: هم‌اکنون شهرستان‌های این استان با کمبود و معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که لازم است مدیریت شهری نگاه ویژه‌تری را در این زمینه داشته باشد.

 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود میزان اعتبار تعیین شده برای یک سال فعالیت قطار شهری را 300 میلیارد تومان عنوان کرد و با بیان اینکه این رقم به دلیل تحریم‌ها ناگهان به شدت افت کرد، ادامه داد: شهرداری کرج سال گذشته با فروش 20 میلیارد از اراضی خود توانست تنها از خواب این مجموعه جلوگیری نماید.

 
وی به تاثیر افکار عمومی و شهروندان که معتمدین نمایندگان آنها به شمار می‌آیند اشاره کرد و گفت: معتمدین می‌توانند یکی از بهترین رسانه‌های مردم برای شهرداری و بالعکس به شمار آمده و اطلاعات ضروری و مورد نیاز را به خوبی در اختیار دو گروه قرار دهند تا از این

 
طریق ضمن افزایش مشارکت اجتماعی، مشکلات شهری نیز مرتفع شود.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 1396 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو - مترو کرج


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار