جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 17:11   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48680صفحه نخست » دریایی2سه شنبه، 14 مرداد 1393 - 15:00
انتخاب اپراتور بندر رجایی تا 4 ماه آینده
  
ترابر نیوز:

معاون سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری مناقصه انتخاب اپراتور بندر شهید رجایی تا چهار ماه آینده خبر داد.

 
علی جهاندیده تصریح کرد: مناقصه اپراتور قطعی بندر شهید رجایی نیاز به تشریفات و مقدماتی داشت که با پیگیر‌ی آن‌، تا چهار ماه آینده شرکت جدید مشخص خواهد شد.

 
وی با بیان این‌که تا پایان سال دو شرکت بتا و سینا عملیات تخلیه و بارگیری بندر شهید رجایی را انجام خواهند داد، گفت: سازمان بنادر تا زمان مشخص شدن تکلیف نهایی اپراتور، شرایطی را تعبیه کرده که شرکت‌ها بدون هیچ مشکلی بار ترانزیت خود را جابجا کنند.

 
جهاندیده به تحریم اپراتور قبلی بندر شهید رجایی نیز اشاره کرد و افزود: قطعا اتفاقی که برای تایدواتر رخ داد برای اپراتور جدید این بندر اتفاق نمی‌افتد و اپراتور جدید در این زمینه مشکلی نخواهد داشت.

 
وی خاطر نشان کرد: بندر شهید رجایی یکی از مهمترین بنادر کشور است و ظرفیت بالای این بندر باعث شده در برنامه‌های ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

 
تحریم شرکت تایدواتر به عنوان اپراتور اصلی بندر شهید رجایی باعث شده بود این بندر اجازه ترخیص بار کشتی‌های خارجی را از دست بدهد و ورود محموله‌های خارجی برای چند ماه متوقف شود که با تغییر اپراتور این بندر از نخستین روز ماه جاری شرکت ون‌های تایلند کانتینر خود را به بندر رجایی وارد کرد تا رسما دور تحریم بندر شهید رجایی به پایان برسد.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 823 ،    
  
کلیدواژه ها: دریایی - بندر شهید رجایی


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار