صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 23:47   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48147صفحه نخست » دریایی2یکشنبه، 29 تیر 1393 - 12:15
تحقیق و تفحص مجلس از صدرا
  
ترابر نیوز:

 یک نماینده مجلس گفت: بنادر کشور در حال حاضر با مشکلاتی از قبیل اختلاف در تعیین تعرفه، فقدان امکانات لازم جهت تردد کشتی‌ها و مسائل محلی مواجه هستند.

منصور آرامی عضو فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی  در این زمینه گفت: طی جلسات مختلفی که در فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که طرح بازدید مستمر نمایندگان از بنادر کشور باید ادامه یابد. به همین جهت بازدید نمایندگان از بنادر کشور آغاز و بررسی‌های انجام شده بیانگر آن است که بنادر کشور در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

وی در ادامه پیرامون راهکار مجلس شورای اسلامی برای بر طرف کردن این مشکلات یادآور شد: مسلماً راهکار مجلس برای رفع این مشکلات تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود است که با ارائه طرح‌های عقلایی به تسهیل کار کمک کند.

وی اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر، تحریم‌ها لغو شود اگر چه معتقدیم همیشه در شرایط سخت عملکردها بیشتر به نتایج مطلوب رسیده است.


آرامی تحقیق و تفحص مجلس از صدرا به منظور حل مشکلات این شرکت را ضروری عنوان کرده و گفت: شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) که با هدف ساخت و تعمیر کشتی تأسیس شده با توجه به فعالیت‌های محدود در منطقه پارس‌جنوبی در حال حاضر، با مشکلات زیادی از جمله بلاتکلیفی در واگذاری مواجه است.

در این ارتباط فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی جلساتی را با مدیران ایدرو، مسئولان صدرا و نهادهای مرتبط در مجلس شورای اسلامی تشکیل داد و مکاتباتی هم با دفتر رئیس‌جمهوری درباره این موضوع انجام داد. در پایان به این نتیجه رسیدیم که باید از این شرکت در همه بخش‌های اداری، مالی، مدیران و تجاری، تحقیق و تفحصص صورت گیرد تا مشخص شود مشکل اصلی صدرا چیست.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 655 ،    
  
کلیدواژه ها: تحقیق وتفحص - صدرا


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار