جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 15:53   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46958صفحه نخست » ریلی 2چهارشنبه، 28 خرداد 1393 - 15:00
راه آهن استان ایلام بدون هیچ اقدامی در معرض فراموشی است
  
ترابر نیوز:
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: طرح راه آهن استان ایلام بدون هیچ اقدامی در معرض فراموشی است.

 
عمران علیمحمدی اظهار داشت: استان ایلام از مناطق نیازمند به جاده های استاندارد، راه آهن، فرودگاه استاندارد، آزادراه و..است تا از بن بست جغرافیایی رها شود.

 
وی بیان داشت: مشکلات زیربنایی استان ایلام متاسفانه با گذشتهای سالهای بسیار زیادی هنوز حل نشده است و این استان حتی از وجود یک کیلیومتر آزادراه هم محروم است.

 
این نماینده بیان داشت: بحث راه آهن استان ایلام که چند سال پیش کلنگ آن به زمین زده شده تاکنون هیچ اقدامی برای اجرایی کردن آن انجام نشده است.

 
وی بیان داشت: احداث  راه آهن ایلام از مطالبات به حق مردم استان است که در بی توجهی قرار گرفته است و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

 
علیمحدی عنوان کرد: با وجود شهرستان شدن چند شهر در استان ایلام هنوز بسیاری از ادارات در این شهرستانها مستقر نشده اند و باید این مشکلات در شهرستانهای تازه تاسیس استان حل شود.

 
وی توجه به مرز مهران را یکی از مهمترین ضروریات استان دانست و افزود: مرز مهران فرصتی مناسب برای توسعه استان است که باید روند صادرات کالا در این مرز به خصوص در بخش محصولات کشاورزی شتاب بگیرد.

 
وی با انتقاد از روند ممنوع بودن تردد زوار انفرادی از مرز مهران اظهار داشت: این قضیه به طور جدی در وزارت کشور پیگیری می شود.
 
 
منبع:تین نیوز
تعداد بازدید: 716 ،    
  
کلیدواژه ها: ریلی - راه آهن ایلام


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار