پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 04:44   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46643صفحه نخست » دریایی2سه شنبه، 20 خرداد 1393 - 14:45
مزیت امروز کشتی سازی توان و پویایی فنی است
  
ترابر نیوز:

 مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) گفت: مزیت اکنون مجتمع با توجه به تجارب بزرگ و موفقیت آمیز در ساخت انواع شناورها و سکوهای نفتی و گازی توان فنی بالا و داشتن بدنه تخصصی فعال و پویاست.


حمید رضائیان اصل اظهار داشت:انحصار شرکتهای آمریکائی و انگلیسی در فنhوری ساخت و تعمیر  جک آپ های دریایی عمق زیاد توسط ایزوایکو شکسته شد و در حال حاضر دو جک آپ پیشرفته دیگر شرکت ملی حفاری ایران جهت تعمیرات اساسی در حوضچه های تعمیراتی این مجتمع حضور دارد.

 

وی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی سکوی حفاری مدرس به عنوان اولین جک آپ و شکسته شدن انحصار آن توسط متخصصان داخلی افزود جک آپ مدرس در زمان زودتر از موعد به پیمانکار آن تحویل شد که با توجه به هزینه های نگهداری و تعمیر این نوع سازه های مهم و پیشرفته ی دریایی، این امر باعث صرفه جویی ارزی قابل توجهی شد.

 

مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) اصل یادآورشد: اکثر پروژه های انجام شده این شرکت علاوه بر اخذ تاییدیه های تخصصی و استانداردهای لازم بین المللی، در شرایط رقابتی با قیمتی حدود 25 درصد ارزانتر از شرکتهای رقیب به پایان رسیده است.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 617 ،    
  
کلیدواژه ها: مزیت - کشتی سازی


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار