دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 19:53   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46385صفحه نخست » متروسه شنبه، 13 خرداد 1393 - 13:15
قیمت بلیط قطار شهری مشهد تا پایان سال افزایش نمی‌یابد
  
ترابر نیوز:

مدیرعامل قطار شهری مشهد گفت: تا پایان امسال قیمت بلیط قطار شهری مشهد هیچگونه افزایشی پیدا نمی‌کند.

 
قاسم طاهری اظهار کرد: طبق ابلاغیه معاونت حمل و نقل تا پایان سال 93 هیچ گونه افزایشی در نرخ بلیت قطار شهری مشهد نخواهیم داشت.

 
وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر افزایش کرایه قطار شهری به 700 تومان تصریح کرد: با توجه به اینکه در بیشتر بخش‌ها افزایش قیمت داشته‌ایم تصور مردم بر این است که کرایه قطار شهری نیز افزایش خواهد یافت اما به شهروندان این نوید را می‌دهیم که هیچ گونه افزایشی نخواهیم داشت.

 
طاهری افزود: روزانه 100 هزار نفر مسافر از طریق متروی مشهد جا به جا می‌شوند، هر چند با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها این میزان 20 تا 25 درصد کاهش خواهد یافت.

 
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین میزان جابه جایی مسافر را در شب‌های چهارشنبه و در مسیر حرم مطهر رضوی داریم که به 105 هزار نفر افزایش می‌یابد و این میزان در روزهای جمعه به نصف کاهش می‌یابد.

 
وی اظهار کرد: در حال حاضر ساعت پایان کار قطار شهری 10 و 45 دقیقه طبق استانداردهای جهانی است و از این طریق به تقاضای شهروندان پاسخ داده‌ایم از طرفی فاصله زمانی را به 5 دقیقه و در برخی روزها به 4 دقیقه کاهش داده‌ایم تا شهروندان ساعات کمتری را در ایستگاه منتظر باشند.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 934 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو مشهد


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار