دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 19:35   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45958صفحه نخست » ریلی 2یکشنبه، 4 خرداد 1393 - 23:45
اتصال راه آهن به بندر بوشهر بجد پیگیری می شود
  
ترابر نیوز:

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز شنبه در نشست ارائه مطالعات پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین بوشهر افزود: اتصال راه آهن به بندر باید با رعایت استانداردها و به گونه ای باشد که کاهش هزینه های حمل و نقل را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای بندربوشهر یادآورشد: همچنین از سرمایه گذاری بخش خصوصی درمجتمع بندری نگین حمایت می کنیم.

سالاری بیان کرد: حضور بخش خصوصی در جزیره نگین و اجرای پروژه در این جزیره نه تنها تعارضی با منطقه آزاد تجاری ندارد بلکه توجیه اقتصادی نیز دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این که این جزیره در منطقه آزاد تجاری قرار می گیرد، مزیت ها و گرایش های مردم بوشهر در پروژه هایی که در این منطقه طراحی و اجرا می شود، مد نظر قرار گیرد.

استاندار بوشهر گفت: باید توجه داشته باشیم هیچ فعالیت صنعتی در جزیره عباسک پیش بینی و اجرا نشود و با در نظر گرفتن پروژه های ستادی، خدماتی، اداری، پشتیبانی و گردشگری در این جزیره، عباسک را به یک فضای جذاب گردشگری در استان بوشهر تبدیل کنیم.

سالاری با بیان این که در اجرای مسیرهای حمل و نقل در جزیره عباسک دقت شود، اظهار کرد: در اجرای پروژه مجتمع بندری با پیش بینی ریل داخلی و اتصال آن به ریل اصلی راه آهن مسیر کوتاه تر و هزینه ها نیز کمتر می شود.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که منطقه آزاد تجاری در مرکز استان بوشهر باشد و سرمایه گذاری در تاسیسات بندری با توجه به قرار داشتن محدوده های قابل سرمایه گذاری درمنطقه آزاد و اتصال آن به راه آهن توجیه اقتصادی مناسبی دارد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کاربری ها در جزیره نگین به گونه ای طراحی و اجرا شود که درصورت ضرورت و نیاز در آینده قابل تغییر باشند. 

تعداد بازدید: 1184 ،    
  
کلیدواژه ها: اتصال - بندر - بوشهر - پیگیری


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار