شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 01:01   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45336صفحه نخست » دریایی2یکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 13:00
ایزوایکو و صنعت کشتی‌سازی، آبرو و عزت هرمزگان است
  
ترابر نیوز:

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ایزوایکو و صنعت کشتی سازی، آبرو و عزت هرمزگان است 
 
بهروز اکرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در بازدید از مجتمع کشتی‌سازی  خلیج فارس اظهار داشت: در اوائل دهه 80 یکی از بحران‌های استان مجتمع کشتی سازی بود که با مشکلات مالی روبرو بود ولی اکنون گزارش مدیریت عامل این مجموعه شوق آور بوده که کار شاخص و ارزشمندی در این مجموعه انجام شده است و عملکرد ایزوایکو از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است ولی این صنعت راه درازی در پیش دارد و جا دارد که از مدیریت مجموعه و همه تلاشگران این صنعت تقدیر و تشکر نمود، زیرا این صنعت به استان عزت و آبرو بخشیده است. 
 
وی با اشاره به مزیت‌های این صنعت افزود: نخستین مزیت این صنعت اشتغال است و اشتغال یک مؤلفه اقتصادی است که اشتغال با سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود و باید در این عرصه بخوبی مزیت‌های این صنعت را شناسایی کرد و باید از صندوق حمایتی وزارتخانه و ظرفیت این صنعت استفاده کرد. 
 
اکرمی در خصوص جذب سرمایه گذار بیان داشت: در حوزه جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی آماده هرگونه همکاری با این صنعت هستیم و تمام تلاش خود را برای دعوت از تیم‌های اقتصادی برای بازدید از مجتمع کشتی سازی بکار خواهیم بست و بسته‌های سرمایه‌گذاری ایزوایکو را در کارگروه اشتغال باید تایید کرد و مشکلات این صنعت با دستگاه‌های دولتی نیز باید حل شود. 
 
وی در خصوص سخت و زیان آور بودن مشاغل این صنعت خاطرنشان کرد: مشاغل مرتبط با این صنعت به نوعی سخت و زیان‌آور است و مشاغل سخت و زیان آور و دغدغه اشتغال را بررسی و پیگیری می‌کنیم که حاشیه‌ها مانع تولید این صنعت نشود. 
 
مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان نیز در ادامه گفت: مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران جمع تلفیقی از علم و سرمایه است که این کار قابل تحسین است و بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در استان است و باید این مسئله به مدیران سازمان تامین اجتماعی (شستا) انتقال داده شود و آنها را متقاعد به سرمایه‌گذاری کنیم. 
 
مرتضی حیدری بلوکی در ادامه افزود: سازمان تامین اجتماعی نهاد عمومی غیر دولتی و صد در صد متعلق به مردم است و صندوق تامین اجتماعی متعلق به نسل آینده است. 
 
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در خصوص بحث سخت و زیان آور بودن مشاغل در این صنعت اظهار داشت: به صراحت اعلام می‌کنم که نمی‌گذارم حق کارگر ضایع شود و از حقوق کارگران دفاع خواهم کرد.

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 571 ،    
  
کلیدواژه ها: ایزوایکو - صنعت کشتی‌سازی


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار