دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - 19:51   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44329صفحه نخست » هوایی2یکشنبه، 31 فروردین 1393 - 16:45
تثبیت عضویت هما در یاتا ۲ روز قبل از اخراج
  
ترابر نیوز:

ترابر نیوز | مدیرعامل هما با اعلام خبر پیروزی هما در ممیزی انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی گفت که به دلیل شرایط تحریم دولت کانادا اجازه نمی‌داد ممیزی هما انجام شود و اگر این ممیزی انجام نمی‌شد، عضویت هما در یاتا معلق می‌شد اما دو روز قبل از انقضای تاریخ عضویت، عضو مجدد یاتا شدیم. 

 فرهاد پرورش اظهار داشت: به دنبال شدت یافتن تحریم‌های دولت کانادا، ‌یاتا‌ از تعلیق پروژه ممیزی ‌ایران‌ایر که قرار بود در تاریخ 
 26 مرداد‌ماه 1392 انجام شود خبر داد اما با این حال شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های گسترده و همه‌جانبه‌ای را جهت متقاعد کردن «یاتا» و به منظور تفکیک موضوع برای انجام ممیزی انجام داد. 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظاهرا این مورد تصمیم دولت کانادا و وزارت خزانه‌داری این کشور بود، افزود: آنها مدعی بودند تحریم‌های علیه ایران‌ایر را باید رعایت ‌کنند در همین راستا برخی مزیت‌ها را از این ایرلاین گرفتند. 

پرورش اظهار داشت: به موازات مذاکرات 1+5 و اثربخشی آن در حوزه هوایی از یک طرف و اثر بخشی مکاتبات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با ‌یاتا پس از مدتی کوتاه موضوع رفع تعلیق ممیزی IOSA به هما ابلاغ شد و در نتیجه این ممیزی در تاریخ 21/12/92 (12 Mar) توسط یک تیم فرانسوی مورد تایید یاتا قرار گرفت و براساس آخرین استانداردهای ممیزی یاتا (ISM-7) از هما انجام شد.

 

منبع:تین نیوز

 
 
تعداد بازدید: 1493 ،    
  
کلیدواژه ها: ایران ایر - هما - یاتا


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار