جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 20:30   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44285صفحه نخست » ریلی 2شنبه، 30 فروردین 1393 - 18:15
راه آهن دورود- بروجرد- ملایر به کندی در حال انجام است
  
ترابر نیوز:

ترابر نیوز | امام جمعه بروجرد گفت: توزیع اعتبارات و امکانات باید براساس عدالت در استان انجام شود. 
 
حجت‎الاسلام حسن ترابی در جلسه شورای برنامه‎ریزی بروجرد، بیان کرد: توزیع امکانات و اعتبارات در سطح شهرستان‎های تابعه استان باید براساس عدالت و منطبق با ملاک‎ها و شاخص‏‌های منطقی باشد. 
 
وی اظهار کرد: لازمه تحقق این امر، انجام کار کارشناسی و توجه به ملاک‎ها و معیارهای دقیق فنی و علمی و بهره‎وری فعالیت‎ها‌ست. 
 
امام جمعه بروجرد با اشاره به فرودگاه بروجرد، تصریح کرد: طرح این فرودگاه قرار است در زمینی به وسعت 300 هکتار اجرایی شود که تاکنون 93 هکتار آن تملک شده و 15 میلیارد تومان برای تملک مابقی اراضی نیاز است. 
 
حجت‎الاسلام ترابی اضافه کرد: طرح خط راه آهن دورود- بروجرد- ملایر نیز که دارای مجوز اجراست، به‎دلیل نبود اعتبار و منابع مالی به کندی در حال انجام است. 
 
وی همچنین با اشاره به روند اجرای طرح‎های سد آبسرده و شهید بروجردی که تامین کننده آب شرب روستاهای شمال بروجرد هستند، گفت: سد آبسرده با 28 درصد پیشرفت و سد شهید بروجردی با سه درصد پیشرفت، نیاز جدی به تامین اعتبار برای تسریع در روند ساخت دارند. 
 
امام جمعه بروجرد افزود: در همین رابطه، برخی از طرح‎های ورزشی شهرستان نیز با 50 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند جدی تامین اعتبار و تلاش برای بهره‎برداری هستند. 
 
حجت‎الاسلام ترابی اظهار کرد: بیمارستان آیت‎الله بروجردی نیز با 50 درصد پیشرفت نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه ساخت و 20 میلیارد تومان برای تجهیز است.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 681 ،    
  
کلیدواژه ها: راه آهن - دورود- بروجرد- ملایر


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار