جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 20:27   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42859صفحه نخست » حمل و نقل جاده ایچهارشنبه، 7 اسفند 1392 - 09:47
اتلاف میلیون ها ساعت از عمر خریداران خودرو در دفاتر اسناد
اتلاف میلیون ها ساعت از عمر خریداران خودرو در دفاتر اسنادترابر نیوز: خریداران خودرو برای دریافت کارت سبز خودرو که در واقع سند مالکیت خودرو است حداکثر 2 ساعت در محل های تعین شده وقت صرف می کنند.چنانچه کل کار دراختیار پلیس باشد همه کارها به یکباره انجام می شود و این همه دغدغه و استرس برای دریافت سند مالکیت خودرو ایجاد نمی شود.
  
ترابر نیوز:

خریداران خودرو برای دریافت کارت سبز خودرو که در واقع سند مالکیت خودرو است حداکثر 2 ساعت در محل های تعین شده وقت صرف می کنند چرا که با مراجعه به مراکز تعویض پلاک و ارائه مدارک کارها به سرعت و با نظم خوبی انجام می شود. بنده خود مراجعه و در مدت کمتر از 2 ساعت همه مراحل را انجام داده و دو روز بعد کارت خودرو درب منزل تحویل بنده شد اما اکنون چند ماه است که فکرم درگیر دریافت سند مالکیت خودرو از دفتر خانه است یک بار وقت گذاشتم و مراجعه کردم چند ساعت وقتم در ترافیک تهران تلف شد و نتوانستم کارم را انجام دهم و باید مجدد این مسیر طولانی را بروم و معلوم نیست باز هم کار انجام شود. چرا اینقدر مردم را آزار می دهند نمی دانم اگر کل کار در دست پلیس بود بنده همان روز که برای تعویض پلاک مراجعه کرده بودم همه کارها انجام می شد و نیاز به این همه دغدغه و استرس برای دریافت سند مالکیت خودرو نداشتم. در کدام کشور دارای صنعت خودرو اینگونه مردم آزار می بینند در این کشورها کل کار با پلیس است و مردم بدون دردسر و با کمترین زمان امور مربوط به مالکیت خودرو را انجام می دهند. خواست میلیون ها نفر مالک خودرو و خواست فروشندگان و نمایشگاه داران این است که کل کار در اختیار پلیس قرار گیرد و منافع چند هزار نفر دفتر دار در کشور بر منافع میلیون ها نفر از مردم ترجیح داده نشود.
امید است مجلس محترم ، نیرو انتظامی  و دولت محترم هر چه سریعتر این معضل را حل کنند تا مردم کمتر سرگردان شوند و فشار روحی بر آنها تحمیل شود  

 

تعداد بازدید: 856 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار