جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 15:41   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42057صفحه نخست » دریایی2یکشنبه، 20 بهمن 1392 - 23:30
سرمایه گذاری 922 میلیارد ریالی در بندر چابهار مورد موافقت قرارگرفت
  
ترابر نیوز:

ترابر نیوز |   سرمایه گذاری 922 میلیارد ریالی اداره کل بنادر و دریانودی برای ساخت پایانه های نفتی، ذخیره و بازسازی فرآورده های نفتی و سوخت رسانی به شناورهای عبوری در بندر چابهار مورد موافقت قرار گرفت. 
 
طرح های پیشنهادی برای سرمایه گذاری بلندمدت در بندر چابهار روز یکشنبه در نشست کمیته سرمایه گذاری با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، معاونان و کارشناسان سرمایه گذاری در چابهار بررسی و موافقت اولیه برای طرح های سرمایه گذاری چهار شرکت ایران مارین سرویس، ریکو، افق و انتخاب امین صادر شد. 
 
ˈسیاوش رضوانیˈ مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان در این نشست گفت: طرح های سرمایه گذاری با توجه به مزیت ها و توانمندی های شرکت ها و براساس شاخص ها و ماموریت های سازمان بنادر و دریانوردی برای سرمایه گذاری مورد موافقت قرار می گیرد. 
 
ˈجلیل دهقانˈ رییس واحد سرمایه گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان نیز با ارائه جزئیات طرح های پیشنهادی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بندر چابهار به موضوعاتی از قبیل معرفی طرح و زمینه های فعالیت آن ها، اهداف طرح، میزان سرمایه گذاری، ویژگی های طرح و میزان درخواست زمین برای هر طرح توضیحاتی پرداخت. 
 
در این نشست پس از بحث و بررسی طرح های پیشنهادی ارائه شده شرکت ها با طرح های نخست چهار شرکت ایران مارین سرویس، ریکو، افق و انتخاب امین که به ترتیب با میزان سرمایه گذاری 102، 122، 120 و 578 میلیارد ریالی هرکدام و زمینه فعالیت آنها برای ساخت پایانه های نفتی، ذخیره و بازسازی فرآورده های نفتی و سوخت رسانی به شناورهای عبوری موافقت شد. 
 
پس از تایید مشاور ذیصلاح و کارشناس خبره و مبالغ متغیر و ثابت قراردادها ابلاغ خواهد شد.

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 1113 ،    
  
کلیدواژه ها: سرمایه گذاری - بندر چابهار


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار