شنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 00:29   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40868صفحه نخست » دریایی2دوشنبه، 9 دی 1392 - 13:15
تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر 15 درصد افزایش یافت/ رشد 40 درصدی صادرات غیرنفتی
  
ترابر نیوز:

 

ترابر نیوز | سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش 15 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر خبر داد.
 
 فتح الله خوشبختی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در صادرات و واردات کالا به کشور نقش بسیار مهمی دارد و بخش مهمی از صادرات و واردات از استان بوشهر انجام می‌شود.
 
 
وی با اشاره به سابقه پنج‌هزار ساله استان بوشهر در صادرات و واردات، تصریح کرد: استان بوشهر با برخورداری از ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه پنج میلیون تن، رتبه سوم کشور در بارگیری و تخلیه را دارد.
 
 
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به رتبه دوم استان بوشهر در شاخص تخلیه و بارگیری کانتینر، خاطرنشان ساخت: میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در استان بوشهر طی 9 ماهه نخست امسال بیش از چهار میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه 40 درصد افزایش یافته است.
 
 
افزایش 15 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر
 
 وی با اشاره به افزایش 15 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر از نظر وزنی در بندر بوشهر، تاکید کرد: طی 9 ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون و 83 هزار تن تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر صورت گرفته است.
 
 
خوشبختی از تخلیه و بارگیری هفت میلیون و 269 هزار تن کالاهای غیر نفتی در بنادر استان بوشهر طی 9 ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: تخلیه و بارگیری این نوع کالا در بنادر استان بوشهر دارای 47 درصد رشد بوده است.
 
 
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به رشد شش درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در تمام بنادر استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: هفت میلیون و 748 هزار و 894 تن کالا طی 9 ماه گذشته در استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.
 
منبع:تین نیوز
 
تعداد بازدید: 1168 ،    
  
کلیدواژه ها: صادرات - بندر بوشهر - تخلیه و بارگیری کانتینر


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار