جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 18:43   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39702صفحه نخست » مترویکشنبه، 10 آذر 1392 - 13:00
پیشرفت 60 درصدی خط یک مترو تبریز
  
ترابر نیوز:

ترابر نیوز |  استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز در برنامه‌ای مشترک و هماهنگ از مراحل احداث و آماده سازی خط یک مترو تبریز بازدید کردند. 
در این بازدید که معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل سازمان قطارشهری شهرداری، اعضای هیأت مدیره سازمان قطارشهری و جمعی از مهندسان و کارشناسان فنی این پروژه عظیم نیز حضور داشتند دکتر جبار زاده و دکتر نجفی از نزدیک ضمن بازدید از مسیر خط یک، دپوی ائل گلی و ایستگاه‌های شمار 8 و 12 از نزدیک در جریان روند اجرایی این خط قرار گرفتند. 

در ابتدای این بازدید مهندس انصاری، مدیرعامل سازمان قطارشهری شهرداری تبریز طی سخنانی با اعلام این که هیچ مشکلی در روند اجرای بخش‌های مختلف مترو تبریز وجود ندارد ابراز امیدواری کرد با ورود اولین سری از واگن‌های خریداری شده که هم اکنون در گمرک بندرعباس در حال ترخیص هستند، امکان راه اندازی 6 کیلومتر اول خط یک تا دهه فجر امسال فراهم گردد. 
وی در عین حال با اشاره به زمان اتمام نهایی کل مسیر خط یک مترو تبریز گفت: این خط با روند فعلی و با احتساب تخصیص اعتبارات، تا پایان سال 95 قابل بهره‌برداری خواهد بود. 
مدیرعامل سازمان قطارشهری شهرداری تبریز در خاتمه با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی خط یک مترو گفت: تا پایان آبان ماه 92 خط یک مترو تبریز پیشرفت 60 درصدی داشته است.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 1163 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو تبریز


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار