سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - 20:34   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39655صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل شنبه، 9 آذر 1392 - 13:33
ظلم شهرداری به مردم
ظلم شهرداری به مردمترابر نیوز: امیدوارم شهرداری برای این موضوع برنامه ریزی دقیق بنماید تا مردم کمتر عذاب تحمل کنند شهرداری باید در خصوص زمان فعالیت های پر سر و صدا نیز چار چوب تعیین کند و اینگونه نباشد که اول سبح اینگونه فعالیت ها انجام شود و مردم صبح را با ناراحتی و عصبانیت آغاز ننمایند
  
ترابر نیوز:
حدود یک سال است فرزندان کوچک بنده با صدای دستگاه های برش و سر و صدای کارگران ساختمان رو برو از خواب بیدار می شوند و این موضوع تبدیل به عذابی برای ما و خانواده شده چند بار به فکر فروش منزل و کوچ از این محل نمودم که میسر نشد این در حالی است که یکی از دوستان بنده در مدت 10 ماه ساختمان 3 طبقه را تخریب و ساختمان 5 طبقه را آماده تحویل نموده است. این سخنان درد دل یک شهروند تهرانی است. گاه بساز و بفروش ها حدود 2 سال همسایگان را به شدت می آزارند تا واحد قدیمی را تخریب و واحد جدید احداث نمایند و در این مدت همسایگان با ناهنجاری های زیادی مواجه می شوند.
شهرداری در این ظلم که هر روز بر روح و روان مردم سنگینی می کند چه نقشی دارد؟
شهرداری می بایست محدوده زمانی مشخصی را برای مرحله تخریب و ساخت تعیین نماید و چنانچه زمان تخریب و ساخت از زمان تعیین شده فراتر رفت بصورت تصاعدی سرمایه گذار را جریمه کند. 
این اقدام چند مزیت دارد:
الف- سرمایه گذاران و بساز بفروش های مسکن را مجبور می کند با برنامه ریزی دقیق و حساب شده در این حوزه فعالیت نمایند
ب- زمان تخریب و ساخت را کوتاه می کند که به نفع سرمایه گذار است
ج- از آذار و اذیت همسایگان تا حدود زیادی کاسته می شود
امیدوارم شهرداری برای این موضوع برنامه ریزی دقیق بنماید تا مردم کمتر عذاب تحمل کنند شهرداری باید در خصوص زمان فعالیت های پر سر و صدا نیز چار چوب تعیین کند و اینگونه نباشد که اول سبح اینگونه فعالیت ها انجام شود و مردم صبح را با ناراحتی و عصبانیت آغاز ننمایند مرحله تخریب و خاک برداری نیز می بایست از کامیون های با قدرت حمل بالا استفاده شود یعنی بجای کامیون های 10 تنی از کامیون های با توان حمل 25 تن استفاده شود که زمان تردد کامیون ها به نصف و کمتر تقلیل یابد
اینگونه نباشد که در یک کوچه ساخت و ساز بصورت سریالی باشد  مجوز های شروع تخریب و ساخت چند ساختمان در یک کوچه بصورت هم زمان داده شود که اگر غیر از این باشد مدت قابل توجهی از سال کامیون ها در طول شب در کوچه تردد خواهند نمود. 
امید است تیم فکری و برنامه ریزی شهرداری مسائل را بصورت عمیق بررسی و برای اینگونه مشکلات راه حل های خود را همواره در اختیار شهردار و مدیران اجرای شهرداری قرار دهند.
 
تعداد بازدید: 1158 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار