جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 14:52   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35009صفحه نخست » متروسه شنبه، 5 شهریور 1392 - 15:30
متروی شاهین شهر به اصفهان احداث می‌شود
  

تین نیوز | شهردار شاهین شهر گفت: در روز های آینده کلنگ متروی اصفهان به شاهین شهر به زمین خواهد خورد.
ناصر نفری شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه هتل "اطلس" شاهین‌شهر اظهار داشت: شورای شهر توجه خاص و آگاهانه‌ای برای توسعه شاهین شهر داشته و در حال حاضر حدود یکصد میلیارد تومان در زمینه تجاری، فروشگاه‌ها و خدمات سرمایه‌گذاری شده است.
وی افزود: طرح جامع شهری شاهین شهر پس از 15 سال در روزهای اخیر به تصویب رسیده که مطابق آن سند توسعه 10 سال آینده شهری از لحاظ ارتفاع و نحوه ساخت و ساز، معابرسازی و دیگر نیازمندی‌های شهروندان در آن تدوین شده است.
شهردار شاهین‌شهر در ادامه از امضای طرح متروی شاهین‌شهر به اصفهان خبر داد و گفت: به زودی کلنگ این قطار سریع‌السیر به مسافت نزدیک به 20 کیلومتر به زمین خواهد خورد.
نفری افزود: شهرداری شاهین شهر برای تحقق این امر در کشور ترکیه اقدام به باز کردن اعتبار ال سی برای خرید ریل‌ها کرده و حدود 50 درصد سرمایه‌گذاری در این طرح را نیز خود شهرداری به عهده گرفته است.

افتاح شش هزار و 200 واخد مسکن مهر شاهین شهر
در ادامه این مراسم مصطفی هادی‌زاده فرماندار شاهین‌شهر ،برخوار و میمه اظهار داشت: هتل اطلس که با همکاری و حمایت بانک ملی از سرمایه‌گذار بخش خصوصی ساخته شده یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان محسوب می‌شود.
وی افزود: این شهرستان با تعداد دو هزار و 400 واحد صنعتی بیش از 14 استان کشور از صنایع برخوردار است و به چنین هتلی نیاز داشت.
هادی‌زاده از افتتاح شش هزار و 200 واحد مسکن مهر شاهین شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طرح های زیادی نیز در حوزه آب، خاک و کشاورزی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
هادی زاده یادآور شد: وسعت شهرستان حدود هفت هزار کیلومتر مربع است اما توزیع ثروت و امکانات از شهر بزرگ شاهین شهر تا دور افتاده ترین روستا های آن به درستی انجام شده که برای نمونه می‌توان به 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای طرح های گازرسانی روستایی اشاره نمود.

تعداد بازدید: 867 ،    
  
کلیدواژه ها: احداث - متروی شاهین شهر به اصفهان


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار