تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : نامه هشدار دانشجويان به شوراي شهر؛ كارنامه آخوندي مردود و تهي است
یکشنبه، 13 آبان 1397 - 14:52     کد خبر: 87905

ترابر نيوز:

جمعي از فعالان سياسي و دانشجويي كشور در نامه اي به شوراي شهر تهران خواستار تجديدنظر در ملاك هاي انتخاب شهردار تهران شده و نسبت به عواقب نامزد بودن عباس احمد آخوندي وزير مستعفي راه و شهرسازي به عنوان يكي از گزينه‌هاي شهردار شدن هشدار دادند.

 
نامه هشدار دانشجويان به شوراي شهر؛ كارنامه آخوندي مردود و تهي است

به گزارش افق نيوز در اين نامه‌ آمده است؛

«مطابق آنچه كه در رسانه‌ها منعكس گرديده، آقاي «عباس آخوندي» وزير سابق راه و شهرسازي به عنوان يكي نامزدهاي اصلي موردنظر اعضاي آن شورا براي تصدي مسئوليت شهرداري تهران معرفي شده است.

حسن ظن اعضاي محترم شوراي شهر تهران به ايشان در حالي كه بعد از شش سال تصدي وزارتخانه‌اي مهم، با كارنامه‌اي مردود و تهي از اقدامات مفيد از مسئوليت شانه خالي كرده است، جاي سئولات جدي در اذهان مردم نسبت به شاخص‌هاي مورد نظر آن شورا ايجاد كرده است.

از جمله اين سئوال كه چگونه فردي با ديدگاه‌هاي نئوليبرايستي افراطي كه به حداقل رساندن خدمات اجتماعي از محورهاي اين نگاه است، نامزد مسئوليت بزرگترين نهاد دمت‌رساني به شهروندان تهران مي‌شود.

چگونه اعضاي محترم آن شورا به فردي اعتماد مي‌كنند كه طي شش سال مسئوليت در حوزه شهرسازي كشور در زمينه احياي بافت‌هاي فرسوده در محلات محروم و بازآفريني شهري كوچك‌ترين قدمي برنداشت و در شورايعالي شهرسازي و معماري، چارچوب و قوانيني براي مقابله با شهرفروشي و تراكم‌هاي نامشروع و بي‌ضابطه ارائه نكرد!

آيا فردي با اين نگاه‌هاي افراطي كه حتي همكاري با رئيس‌جمهوري و همفكران شما در دولت را برنتافت، شايسته اعتماد مجدد است؟ واقعا چه سرنوشتي در انتظار شهر بزرگ تهران با مسئوليت چنين فردي خواهد بود؟

با اين تفاصيل، درخواست داريم با تجديدنظر در ملاك‌هاي انتخاب نامزدهاي تصدي شهرداري تهران، افرادي را در ليست خود قرار دهند كه خدمت‌رساني به مردم در منظومه فكري آنان تعريف شده باشد.»

تسنيم

 


برگشت به تلکس خبرها