تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : امضاي تفاهم‌نامه احداث اولين شهر خورشيدي و بادي در ۲ شهر جديد
دوشنبه، 26 شهریور 1397 - 10:59     کد خبر: 87406

ترابر نيوز: تفاهم‌نامه همكاري با هدف توسعه نيروگاه‌هاي خورشيدي و بادي بين شركت عمران شهرهاي جديد و شركت "مشانير" امضا شد كه در گام نخست، اولين شهر جديد خورشيدي در "اميركبير" و شهر جديد بادي در "رامشار" احداث مي‌شود.
ترابر نيوز:

سر در ساختمان شركت عمران شهرهاي جديد

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي شركت عمران شهرهاي جديد، در راستاي تحقق اهداف كلان اقتصاد مقاومتي از طريق مشاركت و همكاري بين بخش عمومي و خصوصي، بهره گيري از ظرفيت‌ها و قابليت هاي شهرهاي جديد در توليد انرژي‌هاي تجديد‌پذير، تفاهم نامه همكاري بين شركت عمران شهرهاي جديد و شركت مشانير امضا شد.

پس از برگزاري چندين نشست و بازديد تيم فني و تخصصي شركت مشانير از شهرهاي جديد و آگاهي از ظرفيت ها و قابليت هاي آنها با هدف كمك به اجراي سياست هاي دولت در افزايش و ارتقاي توان توليدي كشور در بخش انرژي و بويژه افزايش سهم انرژي هاي پاك در مصرف انرژي كشور و به منظور صيانت از منابع انرژي فسيلي، محافظت از محيط زيست، گسترش استفاده از انرژي‌هاي تجديدپذير و پاك و ايجاد منابع درآمدي پايدار براي شهروندان و شركتهاي عمران، يادداشت تفاهم همكاري بين شركت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد و شركت سهامي خدمات مهندسي برق، مشانير منعقد شد.

بر اساس اين تفاهمنامه همكاري ؛ در چارچوب قراردادهاي جداگانه و مبتني بر شرايط هر شهر، احداث نيروگاه خورشيدي و نيروگاه بادي در شهرهاي جديد انجام خواهد شد.

احداث اولين شهر جديد خورشيدي در شهر جديد امير كبير و اولين شهرجديد بادي كشور در شهر جديد رامشار از مهمترين محورهاي اين تفاهمنامه است./

 


برگشت به تلکس خبرها