تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : توقف در حاشيه بزرگراه‌ها از علل اصلي تصادفات بزرگراهي
یکشنبه، 6 خرداد 1397 - 10:59     کد خبر: 85345

ترابر نيوز: مركز اطلاع‌رساني پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ اعلام كرد كه توقف در حاشيه بزرگراه‌ها از علل اصلي تصادفات بزرگراهي است.

ترابر نيوز:

تصادف موتور سيكلت

به گزارش خبرگزاري مهر، سرهنگ محمد رازقي رئيس مركز كنترل ترافيك اين پليس اعلام كرد: توقف در حاشيه بزرگراه‌ها يكي از دلايل تصادفات جرحي و حتي در برخي مواقع فوتي محسوب مي‌شود. به رانندگان توصيه مي‌شود از توقف در حاشيه بزرگراه‌ها جداً خودداري كنند. در روزهاي اخير نيز چند تصادف جرحي به‌دليل توقف در حاشيه بزرگراه‌ها به‌وقوع پيوسته است.

رازقي درباره وضعيت ترافيكي روز يكشنبه ۶ خرداد نيز گفت: در محورهاي بزرگراهي با ترافيك صبحگاهي مواجهيم از جمله در محور غرب به شرق بزرگراه همت قبل از ستاري تا ورودي يادگار امام(ره) و در ادامه از برج ميلاد تا ورودي به گاندي، محور غرب به شرق حكيم از خيابان اباذر تا محدوده كردستان، محور جنوب به شمال بزرگراه يادگام امام(ره) از خيابان صالحي تا شيخ فضل‌الله نوري، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از پل ۹ دي تا ورودي به تونل توحيد، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علي(ع) از خيابان دماوند تا قبل از رسالت و محور شرق به غرب بزرگراه بابايي از بلوار نيروي زميني تا بزرگراه امام علي(ع) بار ترافيك صبحگاهي وجود دارد.


برگشت به تلکس خبرها