تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : آغاز پروازهاي فوق‌العاده نوروزي فرودگاه امام خميني(ره)/ استقرار مسافران در هتل‌هاي نزديك فرودگاه در صورت تأخيرهاي بيش از ۴ ساعت
شنبه، 26 اسفند 1396 - 14:00     کد خبر: 84353

ترابر نيوز: عضو هيئت‌مديره شركت شهر فرودگاهي امام خميني (ره) با تأكيد براينكه طي ايام نوروزي خدمات داخل فرودگاه هيچ‌گونه افزايش قيمتي نخواهد داشت گفت: تيم مخصوص نظارت بر قيمت‌ها و همچنين نظارت بر كيفيت خدمات در اين مدت در فرودگاه حضور داشته و با متخلفان برخورد خواهند كرد.
ترابر نيوز:

به گزارش ايلنا،علي رستمي درخصوص آخرين وضعيت اين فرودگاه در آستانه تعطيلات نوروزي اعلام كرد: با توجه به جلسات برگزار شده و تأكيدات سازمان هواپيمايي كشوري از شركت‌هاي هواپيمايي خواستيم تا در جهت رسيدگي به بروز تأخيرات پروازي در اين ايام تدابيري را انديشيده و ضمن برخورداري از هواپيماهاي پشتيبان براي سفرها، افرادي را جهت پاسخگويي و اطلاع‌رساني به مردم در داخل ترمينال‌ها مستقر كنند.

رستمي در ادامه با اشاره به اهميت ويژه رعايت حقوق مسافرين در اين ايام اعلام كرد: در اين مدت بخش نامه سازمان هواپيمايي درخصوص حقوق مسافرين به صورت بنر در ترمينال‌ها و در ديد عموم افراد قرار گرفته و مسافران عزيز همچنين مي‌توانند با مراجعه به سايت نيز از اين حقوق آگاه شوند.

عضو هيئت مديره شركت شهر فرودگاهي امام خميني (ره) در اين رابه افزود: طبق اين بخش‌نامه اگر تأخيرهاي پروازي كمتر از ۴ساعت باشد بايد از سوي شركت‌هاي هواپيمايي اطلاع‌رساني و پذيرايي شده و اگر بيش از اين باشد با توجه به توافق‌نامه‌هاي امضا شده بين شركت‌هاي مذكور و هتل‌هاي نزديك فرودگاه بايد در اين اماكن تا زمان انجام پرواز اسكان داده شوند.

وي همچنين درخصوص پيك سفرهاي نوروزي در فرودگاه اعلام كرد: پروازهاي فوق‌العاده فرودگاه از ۲۴ اسفند اغاز و تا ۱۷ فروردين‌ماه ادامه خواهد داشت، با توجه به آنكه پروازهاي انجام شده در برخي روزها بيش از ۵۰ درصد روزهاي عادي بوده و در برخي روزهاي ديگر نيز كمتر است، آمارها نشان‌دهنده افزايش ۵ درصدي سفرها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خواهد بود.

اين مقام مسئول با تأكيد براينكه با افزايش تعداد سفرها ميزان نيروي انساني و تجهيزات فرودگاهي نيز در اين ايام افزايش خواهد داشت گفت: خوشبختانه اقدام متفاوت و ويژه‌اي كه در سال جاري نسبت به سنوات گذشته در فرودگاه امام (ره) انجام گرفته است تأكيد بر بحث نظارت بر تمامي خدماتي است كه مسافران از بدو ورود به فرودگاه تا لحظه خروج از فرودگاه بايد از آن برخوردار باشند.

رستمي با اشاره به اين مطلب كه براي رسيدگي و نظارت بر هر بخش ناظران جداگانه به همراه تيم‌هاي نظارت مشخص تعيين شده است گفت:تيم‌هاي نظارتي به صورت ۲۴ ساعته جهت رفع مشكلات  و نظارت بر كيفيت خدمات به مسافران در فرودگاه حضور داشته و به محض مشاهده هرگونه تخلف ضمن گزارش و ضبط، با آن برخورد خواهند كرد.

عضو هيئت‌مديره شركت شهر فرودگاهي امام خميني (ره) در ادامه سخنان خود با تأكيد براينكه طي ايام نوروزي خدمات داخل فرودگاه هيچ‌گونه افزايش قيمتي نخواهد داشت گفت: تيم مخصوص نظارت بر قيمت‌ها نيز در اين مدت در فرودگاه حضور داشته و با متخلفان برخورد خواهند كرد.

رستمي همچنين از خدمات‌رساني ۲۴ ساعته مترو تا فرودگاه امام خميني در اين ايام خبر داد و گفت: مسافرين در اين مدت مي توانند شكايات و نظرات خود را از طريق مراجعه به سايت اطلاع‌رساني شهر فرودگاهي، پيامك فرودگاه به شماره ۱۰۰۰۹۶۳۳۰ و همچنين كانال تلگرامي مجموعه به ما منتقل كرده و با ذكر شماره تلفن خود منتظر پيگيري مطالب باشند.


برگشت به تلکس خبرها