تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : قدرداني وزير راه و شهرسازي از تشكل‌هاي صنفي
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 14:10     کد خبر: 80991

ترابر نيوز: وزير راه وشهرسازي با صدور بيانيه‌اي از پشتيباني‌هاي دلگرم كننده تشكل‌هاي صنفي در جريان راي اعتماد نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي به هيات وزيران قدرداني كرد.
ترابر نيوز:

آخوندي

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي  متن كامل بيانيه عباس آخوندي وزير راه وشهرسازي خطاب به  تشكل‌هاي صنفي به شرح زير است.

اين پيام را براي  شما عزيزان مي‌نويسم تا از پشتيباني‌هاي دلگرم كننده شما در جريان راي اعتماد نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي به هيات وزيران دولت دوازدهم سپاسگزاري كنم.

وزارت راه‌وشهرسازي به عنوان يك وزارتخانه زيربنايي، تمام فعاليت‌هاي توسعه‌اي و خدماتي خود را در هماهنگي و  همكاري با شما به منصه ظهور رسانده و مي‌رساند. بنابراين، وقتي من در مجلس از عملكرد بخش مي‌گفتم، بي‌گمان بخش عمده‌اي از آن محصول مشاركت، زحمت و تلاش شما و همكاري سازنده و سالم با تشكل هاي صنفي  بوده و هست و اميدوارم كه بتوانم به اين رويه در آينده نيز ادامه دهم و تا آنجا كه مي‌توانيم اين ارتباط را  بارورتر، سودمندتر و مؤثرتر نماييم.

همانگونه كه استحضار داريد براي تكميل پروژه‌هاي موجود در وزارت راه و شهرسازي و همچنين براي رسيدن به اهداف ۱۴۰۴، ظرف ۸ سال آتي مي‌بايست سرمايه گذاري هاي زيادي در زيرساخت‌هاي حمل‌ونقل  صورت گيرد. قطعا اين اتفاق بدون مشاركت بخش خصوصي امكان‌پذير نيست. اگر نبود ايمان به توانايي علمي و حرفه‌اي شما به‌عنوان ستون فقرات توسعه ايران تا اينجا نيز به پيش نمي‌رفتيم. در همين مدت نيز به كمك شما موفق شديم در اين بخش سرمايه‌گذاري هاي سالم و مؤثري داشته باشيم. شما بيش  از هر كس ديگري مي‌دانيد، از روزي كه مسئوليت وزارتخانه را برعهده گرفتم تلاش كردم مبارزه با فساد، شفاف‌سازي، دسترسي آزاد به اطلاعات و رقابت را سرلوحه‌ي كارهاي وزارتخانه قراردهم. مدعي نيستم كه دراين  راه موفقيت كامل كسب كردم، ليكن مي‌توانم بگويم كه بهترين سعي خود را مبذول داشتم.

بر اين باوربوده و هستم  كه  ايران عزيز همواره سرشار از وجود انسان‌هاي كوشا، دانا، صديق و پاكنهادي  بوده و هست كه در  قلمرو فعاليت خود باكرامت و بزرگواري مثال‌زدني، گوهر تابناك انساني را پاس داشته و به مردم اين ديار خدمت كرده و مي‌كنند تا از اين رهگذر نقشي ماندگار در بهروزي و توسعه جامعه خويش ايفا نمايند. بي‌گمان، شما ياري‌رسانان سرزمين ايران شهري در زمره اين سرافرازان ‌مي‌باشيد. اينجانب گواهي مي‌دهم كه طي اين چند سالي كه افتخار مسئوليت وزارتخانه و همكاري با شما ارجمندان را داشتم، عليرغم تنگناهاي مالي و مطالبات عقب‌افتاده‌تان، در پيشبرد اهداف توسعه ملي ايران و آباداني آن از هيچ‌كوششي دريغ نكرديد.  اين ارتباط و اين سرمايه‌ي اجتماعي بزرگترين سرمايه‌ي ملي است كه ما را به آينده درخشان ايران اميدوار مي‌كند. من بيش از آنكه به خدمات اين وزارتخانه ببالم به اين سرمايه‌ي اجتماعي و اين حس همدلي بين شما و وزراتخانه افتخار مي‌كنم.

هم اكنون كه مجددا توانستم اعتماد نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي را كسب كنم  اين موفقيت را پرتوي از همكاري شما و همكاران من در وزارتخانه مي دانم . اين نشان داد كه خورشيد راه‌ِ راست نهايتا پرفروغ است و از پس همه‌ي ابرها خود را نشان خواهد داد. بيايم از اين سرمايه بزرگ بيش از گذشته مراقبت  نماييم و آن را دستمايه توسعه ايران كنيم.

بارديگر اجازه مي‌خواهم مراتب سپاس و قدرشناسي خود و مديران و همكاران وزارتخانه را از همراهي و همكاري بي‌دريغتان ابلاغ نمايم. به اميد آباداني، توسعه و سرافرازي جمهوري اسلامي ايران.

عباس آخوندي

وزير راه و شهرسازي

 


برگشت به تلکس خبرها