تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : بايد تلاش كنيم قطارشهري كرمانشاه تا "ميدان آزادي" زودتر به نتيجه برسد
سه شنبه، 30 خرداد 1396 - 15:10     کد خبر: 79898

ترابر نيوز: رئيس مجمع نمايندگان استان كرمانشاه با بيان اينكه پروژه قطار شهري كرمانشاه نسبت به بسياري از استان‌هاي ديگر از نظر اعتبارات و پيشرفت فيزيكي جايگاه بهتري دارد، گفت: بايد تلاش كنيم اين پروژه حداقل تا ميدان آزادي زودتر به بهره‌برداري برسد.
ترابر نيوز:

عبدالرضا مصري

عبدالرضا مصري در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به جلسه روز يكشنبه مجمع نمايندگان استان كرمانشاه پيرامون موضوع قطار شهري، اظهار كرد: خوشبختانه مديران اين پروژه در استان دلسوزانه پيگير هستند و از آنها قددراني داريم.

وي افزود: اين پروژه اكنون در وضعيت نرمال قرار دارد و نسبت به بسيار از استان‌هاي ديگر كشور هم از نظر پيشرفت فيزيكي و هم اعتبارات، با توجه به محدوديت منابع و بودجه‌اي كه دولت دارد، روند پيشرفت خوبي دارد.

نماينده كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در مجموع انتظار بيشتري از پروژه داريم و رضايت كامل نداريم، تاكيد كرد: مجمع نمايندگان هم اين پروژه را خصوصا از بعد اعتباري و تخصيص منابع با جديت پيگيري مي‌كند.

مصري معتقد است، بايد با همكاري يكديگر تلاش شود قطار شهري كرمانشاه در كوتاهترين زمان حداقل در مسير تا ميدان آزادي به بهره‌برداري برسد.

وي خاطرنشان كرد: البته پيشرفت پروژه به عوامل متعددي مانند اعتبارات، تامين واگن و ريل و ... بستگي دارد و از همين رو نمي‌توان زمان دقيق آن را مشخص كرد.

رئيس مجمع نمايندگان استان كرمانشاه با بيان اينكه مقرر شده از محل فاينانس هم براي اين پروژه و هم ساير پروژه‌هاي كشور اعتباراتي تامين شود، يادآوري كرد: تلاش مي‌كنيم سهم كرمانشاه از اين اعتبارات فاينانس حفظ شود.

مصري تعامل بين مجمع نمايندگان و مديريت استان را براي پيشبرد پروژه‌ها و رايزني براي جذب اعتبارات بيشتر براي پروژه‌هايي مانند قطار شهري ضروري دانست و تصريح كرد: متاسفانه مديريت استان كمتر علاقمند است كه از ظرفيت مجمع نمايندگان استفاده شود و اين امر باعث مي‌شود نتوانيم در بسياري از موارد به نتايج مطلوبي برسيم.

انتهاي پيام

 


برگشت به تلکس خبرها