تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : لحظات رعب آور سرنشينان دو اتوبوس مسافربري براي نجات از سيل
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:25     کد خبر: 105340

ترابر نيوز:

بامداد روز 29 فروردين ماه 1403 حدود ساعت يك و نيم، دو دستگاه اتوبوس مسافربري زاهدان چابهار در سيل گرفتار شدند.

لحظات رعب آور سرنشينان دو اتوبوس مسافربري براي نجات از سيل+ فيلم

تين نيوز

مسافران دو دستگاه اتوبوس مسافربري محور چابهار به زاهدان ‌در حدفاصل روستاي گرين دوك شهرستان نيكشهر كه در سيل گرفتار شده بودند، لحظات رعب آوري را تجربه كردند.

به گزارش تين نيوز، بامداد روز 29 فروردين ماه 1403 حدود ساعت يك و نيم،  به علت بارندگي شديد و جاري شدن سيل در مسيرچابهار به طرف محور كنارك به نيكشهر دو دستگاه  اتوبوس مسافربري زاهدان چابهار از شركت ميهن نور و پيك صبا در يك نقطه از مسير در محل روستاي گرين دوك  در سيل گرفتار شدند.

رانندگان اتوبوس و فعالان بخش حمل و نقل مسافري كه در اين مسير تردد مي كنند، در شبكه هاي اجتماعي شرح اين حادثه را روايت كردند.

به گفته آنان اين محور هر ساله در زمان بارندگي نقطه اي سيل خيز است و همه مسئولان استان هم واقف به اين موضوع بوده كه امكان بروز حادثه مثل جاري شدن  سيلاب و شكستن پل  وخطر جاني و مالي براي تمامي سرنشينان خودروهاي درحال تردد از جمله ناوگان مسافربري و باربري هنگام بارندگي وجود دارد.

رانندگان و مالكات اتوبوس خاطرنشان كردند: به علت كم كاري مسئولان در اطلاع رساني درست، جلوگيري از تردد خودروها و مستقر نكردن اكيپ ثابت و سيار در محور خصوصا نقاط سيل ساز مثل همين نقطه يا پيش بيني و انجام اقداماتي در خصوص جلوگيري از جاري شدن احتمالي سيلاب در جاده و هدايت آب به سمت ديگر و سد كردن راه آب، بامداد روز چهارشنبه 29 فروردين جان حدود ۵۰ نفر ازسرنشينان دو اتوبوس مسافري به خطر افتاد.

آنان تاكيد كردند: اين حادثه در نهايت با لطف پروردگار و تلاش پرسنل اتوكار و همكاري و همياري مردم عادي  و شكستن شيشه ها و.. با وجود رعب و وحشت زياد به خير گذشت و سرنشينان  دو اتبوس مسافربري نجات پيدا كردند. 

به گفته رانندگان اتوبوس، رودخانه و نقطه مذكور هر ساله  پس از بارندگي مشكل ساز شده و جان مردم به خصوص ناوگان مسافربري و باربري كه هميشه در هر ساعتي از شبانه روز در حال تردد در مسير هستند به خطر مي افتد.


برگشت به تلکس خبرها