تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : سياهي مطلق در يك گلوگاه ترانزيتي/ گردنه مرواريد روشنايي ندارد
دوشنبه، 14 اسفند 1402 - 16:38     کد خبر: 104328

ترابر نيوز:

جمعي از رانندگان كاميون از تاريكي و عدم وجود روشنايي در يك گردنه خطرناك برف گير خبر داده و خواستار تامين روشنايي آن شدند.

سياهي مطلق در يك گلوگاه ترانزيتي/ گردنه مرواريد روشنايي ندارد
تين نيوز

جمعي از رانندگان كاميون از تاريكي و عدم وجود روشنايي در يك گردنه خطرناك برف گير خبر داده و خواستار تامين روشنايي آن شدند.

به گزارش تين نيوز، ظفر عظيمي مهر راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده اي با ارسال فيلمي در شبكه هاي اجتماعي،  شرايط اين گردنه را مورد نقد قرار داد.

وي افزود: گردنه مله مرواريد در محور كامياران به سنندج در زمستان برف گير است و كولاك و يخبندان حادث مي شود.

اين راننده كاميون گفت: در گذشته گردنه مرورايد با ايجاد تيرك هاي برق نورافكن زرد پوشش داده شده بود كه بسيار در ايمني ترافيك مهم و كاربردي بود.

او ادامه داد: پس از تعريض جاده، تيرهاي مربوط به چراغ هاي روشنايي در طرح قرار گرفته و جمع آوري شدند كه انتظار مي رفت پس از نصب نيوجرسي ها،  تيرهاي چراغ برق بر روي نيوجرسي ها نصب و گردنه همچون گذشته تحت پوشش سيستم روشنايي قرار گيرد.

عظيمي مهر گفت: اما متاسفانه چند سالي است اين موضوع به فراموشي سپرده شده و اقدامي در جهت تامين روشنايي اين مسير صورت نگرفته است.

اين راننده كاميون افزود: انتظار رانندگان كاميون از مسئولان مرتبط اين است كه گردنه مرواريد در محور كامياران سنندج همچون ديگر گردنه هاي برف گير و مه و كولاك گير به سيستم روشنايي تجهيز شود تا رانندگان و مسافران به راحتي و با سهولت از محور عبور نمايند.

به گفته عظيمي مهر، محور سنندج كامياران از محورهاي بسيار مهم ترانزيتي كشور است.

فيلم پيوست مربوط به وضعيت گردنه مرواريد در مسير كامياران به سنندج است كه از سوي ظفر عظيمي مهر در شبكه هاي اجتماعي منتشر شده است.

https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-269118


برگشت به تلکس خبرها