پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:35   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 95368صفحه نخست » اخبار رسانه هاچهارشنبه، 29 دی 1400 - 07:11
فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ پرواز تهران به مشهد
  
ترابر نیوز:
مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد از فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ پرواز تهران به مشهد با ۱۴۰ مسافر در فرودگاه سبزوار خبر داد. حسن جعفری گفت: از آنجایی که امروز هوای شهر مشهد مه آلود بود و پرواز‌ها به فرودگاه مشهد ساعاتی لغوشد؛ پرواز هواپیمایی سا‌ها تهران به مشهد دچار کاهش دید شده بود و متاسفانه نتوانسته بود در فرودگاه مشهد فرود بیایید.
 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد از فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ پرواز تهران به مشهد با ۱۴۰ مسافر در فرودگاه سبزوار خبر داد.

حسن جعفری گفت: از آنجایی که امروز هوای شهر مشهد مه آلود بود و پروازها به فرودگاه مشهد ساعاتی لغوشد؛ پرواز هواپیمایی ساها تهران به مشهد دچار کاهش دید شده بود و متاسفانه نتوانسته بود در فرودگاه مشهد فرود بیایید و به همین دلیل خلبان درخواست فرود در فرودگاه سبزوار که نزدیکترین مسیر پروازی بود را داده بود.

او گفت: هواپیما در فرودگاه سبزوار بدون مشکل فرود می‌آید، اما دچار نقص فنی می‌شود و به دلیل موجود نبودن قطعه مسافران پس از صرف ناهار با هماهنگی مدیر فرودگاه سبزوار و با هزینه شرکت هواپیمایی ساها با ۳ اتوبوس به مشهد برمی‌گردند البته تعدادی از مسافران با ماشین شخصی بر می‌گردند و ۸ مسافر نیز در هواپیما هستند تا پس از رفع نقص فنی به مشهد برگردند.

در حال حاضر قطعه مورد نیاز در مسیر فرودگاه سبزوار است و به محض برطرف شدن مشکل فنی هواپیما در فرودگاه مشهد فرود می‌آید.

از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به علت کاهش دید افقی در فرودگاه مشهد و به منظور رعایت ایمنی، پروازهای این فرودگاه تا اطلاع بعدی انجام نخواهد شد و با مساعد شدن شرایط جوی پروازهای فرودگاه مشهد از سرگرفته شد.

تعداد بازدید: 515 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار