پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:04   
 
 
   آخرین اخبار  
  راه‌آهن اصفهان- شهرکرد تا پایان دولت سیزدهم بهره‌برداری می‌شود
  کدام یک از مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  اهمیت راه‌آهن شلمچه- بصره از نگاه اکونومیست
  خط آهن استراتژیک ایران - ترکیه - پاکستان
  راه آهن ایران - ترکیه ، شاهراه اقتصادی آسیا به اروپا
  نقد دوگانگی گفتار و کردار در مورد افزایش بارمحوری
  اتمام عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت کاسپین در انزلی
  لزوم نوسازی خط آهن ایران و ترکیه برای توسعه تجارت دو کشور
  منتقدان کاهش حمل بار ریلی صادق نیستند
  اجرای سریع پروژه راه‌آهن در شمال دریاچه وان
  خط آهن بستان آباد به تبریز و 5 ساعتی که زودتر نمی رسیم!
  سال 1403 سال افتتاح راه آهن چابهار- زاهدان- ترکیه
  پیشنهاد تکمیل کریدور ریلی ایران و ترکیه در منطقه چشمه ثریا به مرند
  راه آهن رشت آستارا توجیه اقتصادی ندارد / ریل نیاز به توسعه عرضی دارد نه طولی!
  راه آهن رشت کاسپین و سه مسئولی که در مورد آن وعده نادرست دادند
  ٢٠ هزار کشته تصادفات جاده ای شوخی نیست
  چرا قطارهای سریع‌ السیر در چین محبوب شد؟
  راه آهن رشت آستارا توجیه اقتصادی ندارد / ریل نیاز به توسعه عرضی دارد نه طولی!
  اتحاد کارکنان راه آهن و بخش خصوصی ریلی برای برکناری مدیرعامل راه آهن
  تذکر مجلس به وزیر راه به دلیل عملکرد مدیرعامل شرکت راه آهن
  زمان سیر تالگو 250 در مسیر راه آهن تهران مشهد و مزیت نوع دوگانه (Dual)
  کارکنان راه آهن در اقدامی قابل توجه کارزار برکناری مدیرعامل راه انداختند
  ایران آماده همکاری های ریلی مسافری و باری با ترکیه است
  حمل ونقل ریلی ۷ برابر مقرون به صرفه تر از جاده است
  اجرای ۵۰ کیلومتر راه بین شهری و ۴۰ کیلومتر خطوط ریلی در خوزستان
  ویدئویی از ابر پروژه عراق برای دور زدن ایران
مرور اخبار
  اعتبار مورد نیاز به راه‌آهن اسلام آباد_ ایلام و اندیمشک_ دهلران تزریق می‌شود

  اتصال راه آهن اندیمشک به ایلام چه مزیت هایی دارد؟
  مهمترین مطالبه مردم دهلران اجرای پروژه راه آهن است
مرور اخبار
  گفتگوی ویژه خبری (خبر)مزیت های اتصال تراتزیت ریلی ایران به اروپا با افتتاح راه آهن میانه، بستان آباد، تبریز-

  چاره تاخیر قطارهای مسافری
  زیباترین مسیرهای ریلی جهان
  تولید واگن های مسافری لوکس 5 ستاره در واگن پارس مپنا
  احداث و بهره برداری ۵ پروژه ریلی در سال ۱۴۰۲
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 94018صفحه نخست » اقتصاد- انرژِیشنبه، 12 تیر 1400 - 10:04
خودروی برقی ارزان در سال ۲۰۲۱
  
ترابر نیوز:

خودروی برقی ارزان در سال ۲۰۲۱

۲۲ آذر, ۱۳۹۹
2
 
 
انواع خودرو برقی ارزان سال ۲۰۲۱ موجود در بازار در این بلاگ به همراه ۱۲ خودروی برقی ارزان دیگر لیست شده است. همان‌طور که می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی باتری، این قیمت‌ها نزولی خواهند بود. شما را دعوت می‌کنیم تا به لیستی از ارزان‌ترین خودروهای برقی ۲۰۲۱ نگاهی بیاندازید.

خودروهای برقی محبوبیت بیشتری را نسبت به چند سال گذشته پیدا کرده‌اند، و تغییرات در تکنولوژی و قانون برای استفاده آن‌ها به معنای دسترسی بیشتر مردم به این خودروها است. تکنولوژی پیشرفته در خودروهای برقی به ابن معنا است که این خودروها شارژ بیشتری نسبت به قبل ذخیره می‌کنند، اما این همچنین به این معنا است که قیمت تمام شده این خودروها در بازار رقابت ارزان‌تر خواهد شد.

قوانین بین المللی به پذیرش هر چه سریع‌تر وسایل نقلیه برقی کمک بسیاری می‌کنند؛ اخیرا در انگلستان قانون سال ۲۰۳۵ مبنی بر ممنوعیت فروش خودروهای جدید بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی سر و صدای زیادی کرده است. این ترکیب از قانون‌های جدید، فشارهای سیاسی و مشوق‌های مالیاتی به این معنی است که ۱۲۰.۰۰۰ خودروی برقی جدید در انگلستان تا پایان سال ۲۰۲۱ به فروش خواهند رسید. همه این خرید و فروش‌ها هم در حالی انجام می‌شود که هزینه تمام شده باتری رو به کاهش است و تولیدکنندگان قادر به افزودن سوددهی هستند.

خودروی برقی ارزان

 

به عنوان مثال خودروی برقی ۱D شرکت فولکس واگن برای رونمایی در سال ۲۰۲۳ در حال توسعه است و هزینه هدف برآورد شده چیزی کم‌تر از ۱۸.۰۰۰ پوند می‌باشد.

اما بسیاری هنوز فکر می‌کنند که استفاده جایگزین خودروی برقی به جای خودروی بنزینی، جابجایی گرانی است. این برداشت ممکن است در نگاه اول درست باشد، اما اگر هزینه برق مصرفی خودروی برقی در طی سالیان را با هزینه بنزین یک خودروی معمولی مقایسه کنید، کاملا متوجه هزینه بسیار پایین وسایل نقلیه سبز خواهید شد.

ارزان‌ترین خودروهای برقی ۲۰۲۱
۱.Smart EQ Fortwo Ev

– قیمت: ۲۰.۳۵۰ تا ۲۴.۴۲۵ پوند

– برد: ۷۰ مایل (معادل ۱۱۲.۶ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنخودروی برقی ارزان این لیست خودرویی نیست جز: Smart EQ ForTwo. این اتوموبیل دو سرنشین دوباره به بازار رقابت باز میگردد، اما این‌بار با نبروی برقی! همان‌طور که انتظار می‌رفت، Smart EQ، تمام تجهیزات استانداردی که در سال ۲۰۲۱ انتظار می‌رود را در این خودروی برقی کوچک گنجانده است. اگرچه که این خودروی برقی کوچک است، اما همین خودروی کوچک نیازهای شما را هم از لحاظ سبک رانندگی هم محیط زیستی برآورده می‌کند. تنها مسئله‌ای که می‌ماند، بحث برد این خودرو است که ۱۱۲.۶ کیلومتر است و فقط در سطح شهر استفاده بدون اظراب برد خودروی برقی را تجربه خواهید کرد.

۲.Skoda Citigo-e

– قیمت: ۲۰.۴۰۰ تا ۲۲.۷۶۰ پوند

– برد: ۱۶۰ مایل (معادل ۲۵۷.۵ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنما به شما قول می‌دهیم این آخرین باری نخواهد بود که یکی از خودروهای برقی فولکس واگن را در این لیست می‌بینید. این خودرو، یک خودروی برقی کوچک عالی با شتاب فوق‌العاده و رانندگی بدون صدا است که سفر داخل شهری شما را بسیار لذت بخش می‌کند. برد ۲۵۷.۵ کیلومتری این خودرو نیز موجب اضطراب شما نخواهد شد.

۳.Smart EQ Forfour

– قیمت: ۲۰.۷۸۵ تا ۲۵.۵۶۵ پوند

– برد: ۷۰ مایل (معادل ۱۱۲.۶ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنهمان‌طور که از اسم این خودرو نیز پیدا است، این خودروی برقی Smart EQ چهار سرنشین دارد. اگرچه که در مقایسه با ForTwo، تعداد صندلی‌ها دو برابر شده اما هیچ خصوصیاتی مثل شتاب در این مدل تقلیل نرفته است. مدل ForFour تمام خصوصیات ظاهری ForTwo را دارا است. برد این خودروی برقی همچنان همان ۱۱۲.۶ کیلومتر است که در قیاس با ForTwo چشمگیر است، ولی در مقابل خودروی برقی مانند Skoda Citigo-e قابل مقایسه نیست. این خودرو با اینکه ۴ صندلی دارد ولی هم‌چنان جزو ارزان‌ترین خودروی برقی دنیا است.

۴.Seat Mii Electric

– قیمت: ۲۲.۸۰۰ پوند

– برد: ۱۶۰ مایل (معادل ۲۵۷.۵ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنخودروی برقی ارزان فولکس واگن اساسا چند خودروی برقی مشابه با ظاهری با تغییرات به نسبت کم وارد بازار کرده است. این استراتژی برای تنوع چشم خریداران ممکن است بد به نظر برسد، اما الان در بازار رقابت خودروی برقی ارزان‌تری می‌تواند ارائه دهد. (که دقیقا همان دلیل است که شما در حال خواندن این مقاله هستید.) خودروی برقی Mii Electric بسیار برای رانندگی دل‌پذیر است و برد مناسبی را هم ارائه می‌دهد. و این دقیقا همان ماشینی است که می‌تواند موجب شروع استفاده شما از خودروی برقی به عنوان جایگزینی برای خودروهای بنزینی باشد.

 

۵.Mini Cooper E

– قیمت: ۲۷.۹۰۰ تا ۳۳.۹۰۰ پوند

– برد: ۱۴۰ مایل (معادل ۲۲۵.۳ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنشاید این اسم برای شما بسیار آشنا باشد. خودروی برقی ارزان مینی شهر-محور با دست‌یابی به پیشرانه EV، دقیقا با تکنولوژی حرکت می‌کند. ب ام و موفق شده است تا پا به پای همتای خود یعنی ICE حرکت کند، ولی آن را به بهترین فناوری صرفه‌جویی در مصرف باتری مجهز کرده است.

 

۶.MG ZS EV

– قیمت: ۲۸.۴۹۵ تا ۳۰.۴۹۵ پوند

– برد: ۱۶۰ مایل (معادل ۲۵۷.۵ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنبله، MG هم در این لیست قرار گرفته است. و در واقع این مدل از MG یکی از بهترین خودروهای ارزان قیمت است که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. مدل ZS، به عنوان یکی از بهترین SUVهای برقی خانولدگی در انگلیس شناخته شده است و این به خاطر عملکرد ثابت شده آن است. اندازه این خودرو مانند نیسان قشقایی است، با رتبه ۵ ستاره NCAP.

اگر مدل Exclusive را خریداری کنید، فناوری ایمنی فوق العاده‌ای را بهمراه دارد و تنها ۲.۰۰۰ پوند از نسخه Vanilla ZS  بیشتر است که در واقع خیلی عدد بزرگی نیست.

 

۷.Peugeot e-208

– قیمت: ۲۸.۵۵۰ تا ۳۲.۷۵۰ پوند

– برد: ۲۱۰ مایل (معادل ۳۳۷.۹ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنخودروی برقی ارزان پژو ۲۰۸ برقی همچنان همه را به شدت تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، زیرا دقیقا مانند پژو ۲۰۸ معمولی ولی ورژن برقی آن است. سوپرمینی برقی فرانسوی دارای هندلینگ عالی همراه با فضای داخلی بسیار بزرگ و دل‌باز است و این پکیج را با برد پیشنهادی ۲۱۱ مایل تکمیل می‌کند. (این عدد یکی از بالاترین اعداد ارائه شده در این لیست خودروهای برقی اقتصادی است)

پژو ۲۰۸ برقی می‌تواند اولین خودروی برقی، یا شاید بهتر است بگوییم، اولین خودروی خیلی از مصرف کنندگان باشد. پژو ۲۰۸ شاید ارزان‌ترین خودروی برقی نباشد ولی شاید در لیست ارزان‌ترین خودروهای برقی انتخاب اول باشد!

۸.Renault Zoe

– قیمت: ۲۹.۱۷۹ تا ۳۲.۸۷۰ پوند

– برد: ۲۰۰ مایل (معادل ۳۲۱.۸ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنخودروی برقی رنو زوئی دیگر ارزان‌ترین خودروی برقی موجود نیست، و در عوض طراحی دقیق‌تر و بهره‌وری و کارایی بالاتری را به مشتریان ارائه می‌دهد. برد ارائه شده ۲۰۰ مایلی (معادل ۳۲۱.۸ کیلومتر) بهمراه شارژ ۵۰ کیلوواتی، می‌تواند شما را از خودروهای بنزینی به راحتی جدا کند و به مصرف کنندگان وسایل نقلیه سبز بپیونداند.

۹.Vauxhal Corsa-e

– قیمت: ۳۰.۶۱۰ تا ۳۴.۱۶۰ پوند

– برد: ۲۰۰ مایل (معادل ۳۲۱.۸ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگننام‌گذاری قدیمی تنها نقطه‌ای نیست که Corsa-e با پژو ۲۰۸ برقی اشتراک دارد. هر دو خودروی برقی بر روی پلتفرم یکسانی سوار هستند،‌اما کاملا متفاوت به نظر می‌رسند. این خودرو طیف وسیعی از ترکیبات رنگ داخلی و بیرونی را ارائه می‌دهد.

۱۰. Nissan Leaf

– قیمت: ۳۱.۱۴۵ تا ۳۹.۵۲۵ پوند

– برد: ۱۸۰ مایل (معادل ۲۸۹.۶ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگننیسان لیف حتما باید در این لیست ارزان‌ترین خودروی برقی قرار می‌گرفت. این خودرو از سال ۲۰۱۱ در بازار رقابت موجود است و ورود و خروج تسلاها و رنوها به بازار را رصد کرده است، اما هنوز پرفروش‌ترین خودروی برقی در انگلیس باقی مانده است. اکنون با پیشرفت فناوری باتری نیسان، برد رقابتی نیز ارائه می‌دهد. ( و در صنعت نیز ضناخته شده است.) ممکن است که ظاهر این خودروی برقی، مانند دیگر خودروهای برقی طراحی آینده‌نگرانه نداشته باشد، اما با این کارایی و عملکرد نیازی هم ندارد!

۱۱.Hyundai loniq

– قیمت: ۳۲.۹۵۰ تا ۳۴.۹۵۰ پوند

– برد: ۱۳۰ مایل (معادل ۲۰۹.۲ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگناگر حدود ۱۲ ماه پیش بود، الان می‌توانستیم از فناوری‌های روز به کار برده شده در loniq در این بلاگ بخوانید، اما دنیای خودروهای برقی و باتری‌ها به سرعت در حال پیشرفت است. مشخصات فنی، ارزش و برد loniq نسبت به رقبای جدیدتری هیوندای تا حدود زیادی کاهنده بوده است. این خودرو نیاز به باز طراحی ظاهر و تزریق فناوری‌ روز دنیا است.

۱۲.BMW i3

– قیمت: ۳۵.۳۵۰ تا ۳۹.۸۴۰ پوند

– برد: ۱۸۰ مایل (معادل ۲۸۹.۶ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنخودروی BMW i3 مدتی است که از نظر ظاهری به روز نشده است، اما درواقع نیازی هم به باز طراحی ندارد. طراحی ب ام و هم‌چنان با استانداردهای روز هم‌خوانی دارد و با برد ۱۸ مایلی (معادل ۲۸۹.۶ کیلومتری) عملکردی رقابتی نیز دارد. از این واقعیت نمی‌شود فرار کرد که؛ قیمت آن نسبت به برخی رقبا بالاتر است (حتی خیلی‌ها موافق نبودند تا اسم ب ام و در لیست ارزان‌ترین خودروی برقی ذکر شود) و برد آن نیز نسبت به برخی مدل‌ها محدودتر است. اما این یک خودروی ب ام و است!

۱۳.Kia e-Niro

– قیمت: ۳۶.۴۹۵ پوند

– برد: ۲۵۰ مایل (معادل ۴۰۲.۳ کیلومتر)

ارزان‌ترین خودروی برقی ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان ، خودروی برقی ، برد ، کیا ، رنو ، هیوندای ، ولتی ، ب ام و ، فولکس واگنخودروی برقی ای-نیرو کیا، نیروی عظیمی در بازار بودجه خودروهای برقی است. این خودروی برقی ارزان برد فوق‌العاده و تجهیزات انباشت را با قیمتی تقریبا اقتصادی ارائه می‌دهد. خرید این خودروی برقی معامله‌ای به یاد ماندنی است. مخصوصا با برد ۲۵۰ مایلی، ۴۰۲.۳ کیلومتر!

در ادامه ویدیویی از هفت اتومبیل‌ الکتریکی ارزان قیمت جدید(انواع خودرو برقی ارزان) نمایش داده میشود.
نمایشگر ویدیو
 
 
 
 
00:00
 
09:50
 
 

 

در واقع وسایل نقلیه برقی (EV) گذشته اغلب قطبی ، کوتاه برد و فاقد عملکرد بودند. در بسیاری از موارد ، این ویژگی‌ها تغییر کرده است ، اگرچه متوجه خواهید شد که برخی از خودروسازان هنوز خودروهای الکتریکی کوتاه برد را به بازار می آورند که قادر به شارژ سریع نیستند.مینی کوپر Harder Hardtop فقط ۱۱۰ مایل برد و مزدا MX-30 آینده فقط ۱۳۰ مایل را ارائه می دهد.

در حالی که هنوز انواع خودروی برقی ارزان با برد محدود وجود دارد ، بسیاری از مدل های با دامنه بخش‌های فرعی دیگر متوقف شده اند. علاوه بر این ، مدل های به روز شده و در سطح ظاهری جذاب همچنان به بازار می آیند ، با تبلیغ هر روزه افزایش برد و قابلیت شارژ سریع تر از مدل های قبلی. برای سال ۲۰۲۰ ، Chevy Bolt و هیوندای برقی Ioniq هر دو افزایش دامنه دارند. از طرفی تسلا هم به طور منظم برد وسایل نقلیه خود را افزایش می دهد.

بیشتر خودروهای الکتریکی امروزی شبیه اتومبیل های معمولی هستند و عملکرد کلی بهتری نسبت به خودروهای مجهز به گاز یا بنزینی دارند. برخی از خودروهای برقی حتی مبتنی بر سیستم عامل های اتومبیل گازی مانند هیوندای کونا الکتریک و کیا نیرو برقی هستند. علاوه بر این ، به دلیل بهره وری بهتر ، قیمت مناسب برق و حداقل تعمیر و نگهداری ، مالکیت وسایل نقلیه الکتریکی با گذشت زمان ارزان تر هم خواهد شد.

 

انواع خودرو برقی ارزان ، ارزان‌ترین خودروهای برقی ، خودروی برقی ارزان

با جستجو در رتبه بندی‌های کلی مشخص شد که هر ماشین الکتریکی مجهز به باتری با شروع قیمت زیر ۵۰،۰۰۰ دلار موجود می‌باشد. در واقع ، اکثر خودروهای موجود در لیست ها بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار قیمت دارند. توجه به این نکته مهم است که اتومبیل هایی که به تنهایی از باتری استفاده می کنند واجد شرایط مالیات خودروهای برقی فدرال می باشند که میزان این مالیات ۷۵۰۰ دلار است.

با این اوصاف ، تعدادی از خودروسازان شاهد کاهش یا حذف کامل صلاحیت اعتبار مالیاتی خود هستند و این اعتبارات ممکن است برای همیشه وجود نداشته باشد. بنابراین ، در صورت امکان ، از این مشوق‌های مالیاتی استفاده کنید در حالی که هنوز در اکثر وسایل نقلیه امروزی نیز موجود است. با این حال ، قبل از خرید ، حتماً با یک متخصص مالیات مشورت کنید تا ببینید آیا وضعیت مالی به شما اجازه می دهد که اعتبار خاص وسایل نقلیه برقی را مطالبه کنید.

لازم به ذکر است که با در دسترس قرار دادن داده های جدید و تحقیقات تخصصی ، امتیازات و رتبه بندی‌ها به طور منظم تغییر می کند. بنابراین ، ممکن است نمرات موجود در این مقاله با امتیازات بررسی های مربوط به خودروهای شخصی ما مطابقت نداشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزان ترین اتومبیل های الکتریکی موجود در بازار که از گران ترین به ارزان ترین سفارش گرفته اند ، به مطالعه ادامه دهید. ما همچنین لیستی از خودروهای الکترونیکی را ارائه داده ایم که به زودی وارد بازار می شوند. بیشتر آنها قیمت اولیه زیر ۵۰،۰۰۰ دلار دارند ، اگرچه چند مورد استثنا نیز وجود دارد. اگر می توانید از اعتبار مالیات فدرال استفاده کنید ، باید بتوانید بیشتر وسایل نقلیه برقی آینده را با زیر ۵۰،۰۰۰ دلار بدست آورید.

در انتها ویدویی از ارزانترین خودروی برقی حال حاضر دنیا با قدرت تنها یک اسب بخار به نمایش درمی‌آید.
نمایشگر ویدیو
 
 
 
 
00:00
 
03:07
 
 

خرید خودروی برقی ارزش دارد؟

تعداد بازدید: 1922 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   مرور خبرهاو تحلیل ها  
  چرا پوتین از آغاز بازنده جنگ اوکراین بوده است
  اقتصاد روسیه با پایان جنگ اوکراین سقوط خواهد کرد
  پلیس: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز ۴ تا ۵ برابر می‌شود / جریمه سرعت غیرمجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان / رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روانگردان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
  واکنش سیدحسن هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به خودکشی پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  چشم انداز جالبی برای سال ۱۴۰۳ در حوزه تحریم‌ها وجود ندارد / اگر ترامپ پیروز شود تندروی در منطقه زیاد می‌شود؛ البته اگر در ایران به این نتیجه برسند که مذاکره کنند، شاید بتوانند با ترامپ صحبت کنند / باید اول با امریکایی‌ها در منطقه کنار بیایم تا آن‌ها نیز منافع ما را در عراق و کشور‌های حوزه خلیج فارس به رسمیت بشناسند
  تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس / ۹ نفر جان باختند
  راه‌آهن اصفهان- شهرکرد تا پایان دولت سیزدهم بهره‌برداری می‌شود
  کدام یک از مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  دریای خزر سالانه ۲۵۰ نفر را به کام مرگ می‌‎کشاند
  روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا / گفتگو برای آتش بس منطقه‌ای نانوشته
  مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!
  روحانی: وزیر کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند
  همانطور که ترامپ برجام را خراب کرد، ما هم یک فرصت برای بازگشت داشتیم، اما آن را از دست دادیم / اصلاً برایم قابل فهم نیست که چرا با اف. ای. تی. اف مشکل دارند / تیم فعلی یکی از ضعیف‌ترین ترکیب‌های وزارت خارجه تاریخ است؛ وقتی آدمی به توانایی ظریف وجود دارد چرا سراغ دیگران می‌روند؟ / دولت آدم مناسب مذاکره را پیدا کند
  تاجگردون: ۱۴۰۳ سال خیلی سختی است / رأی ندادن خاتمی یک علامت است / مجلس دوازدهم، «آقا» ندارد
  نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  چالش جدید بایدن در منطقه؛ ایران و روسیه چگونه تجربه‌ها و فناوری‌های نظامی در جنگ اوکراین و خاورمیانه را به اشتراک گذاشتند؟
  تعیین تکلیف برجام را در راس امور بگذارید / اگر در یک و نیم سال آینده، تعیین تکلیف نشود، تا مهر ۱۴۰۴، قطعنامه‌ها علیه تهران احیا خواهند شد / اگر برجام زنده نمی‌شود، دنبال راه حل خلاقانه بگردید / تفاهم نانوشته اخیر که فقط امکان تامین ارزاق عمومی را می‌دهد، به ضرر ایران است / توسعه اقتصادی بدون آرامش در حوزه سیاست خارجی ممکن نیست؛ ویتنام اگر در بند جنگ می‌ماند، نمی‌توانست توسعه پیدا کند
  تصادف اتوبوس در ارومیه سه کشته و ۱۰ مصدوم به جا گذاشت
  در ده سال گذشته 11 هزار ایرانی در دریا غرق شده اند
  اهمیت راه‌آهن شلمچه- بصره از نگاه اکونومیست
  هدف اصلی «ایران رود»؛ گسترش حمل و نقل دریایی و ایجاد آبراهه کشتیرانی
  جاده لردگان- ایذه بوی مرگ می دهد
  تصادف منجر به فوت در محور لردگان به ایذه
  کشتار در تالار «کروکوس» روسیه / مهاجمان، ۶۲ نفر را کشتند / کاخ سفید: اوکراین دخالتی در حمله تروریستی نداشته / کی‌یف: این حمله تروریستی کار نیروهای ویژه روسیه است / داعش مسئولیت حمله را برعهده گرفت
  تراز دریاچه ارومیه به بیش از ۱۲۷٠ متر رسید
  خط آهن استراتژیک ایران - ترکیه - پاکستان
  آمار‌های تکان‌دهنده از قربانیان حوادث رانندگی نوروز در ۱۰ سال اخیر / نوروز ۱۴۰۳ رکورد مرگبارترین نوروز ۱۰ سال اخیر را می‌شکند؟
  ورق زدن رویایی قدیمی به نام ایران رود
  افزایش جانباختگان حوادث رانندگی نوروز به ۲۷۱ نفر
  تماشا کنید: ۶ چالش خارجی ایران در ۱۴۰۳ / از احتمال پیروزی ترامپ تا توسعه طلبی‌های باکو
  توافق حوثی ها با روسیه و چین
  متن سوگندنامه رئیس جمهور/من به عنوان رئیس‌جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار قانون اساسی کشور باشم
  آشنایی با درخت ارزشمند پالونیا
  ۱۰ هزار نفر پای سفره هفت‌سین در تخت جمشید نشستند
  وزیر خارجه آمریکا: ایران تامین‌کننده اصلی سلاح، اطلاعات و فناوری حوثی‌ها ست؛ از آنها خواسته‌ایم تا این گروه را کنترل کنند / ادامه حمایت تهران از حملات حوثی‌ها به نفع ایران نیست
  قتلگاه جاده ای محور لردگان- ایذه
  تصاویر و فیلم دبی 50سال پیش
  مرگ ۲۲۵ نفر در صحنه تصادفات رانندگی طی ۶ روز
  نیویورک تایمز: عربستان ۴۰ میلیارد دلار در حوزه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند
  راه آهن ایران - ترکیه ، شاهراه اقتصادی آسیا به اروپا
  پروژه «ایران رود» می‌تواند مشکل کم آبی ایران را حل کند؟
  رهبر انقلاب سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند
  نقدی بر کارنامه راه و راهسازی در کمتر از یک قرن گذشته
  ساخت خط 9 مترو تهران؛ به زودی
ادامه مرور خبرهاو تحلیل ها
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار