چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:21   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 88911صفحه نخست » هوایی2سه شنبه، 16 بهمن 1397 - 11:58
به حضور بخش خصوصی به صورت پیوسته در توسعه زیرساخت‌ها نیاز داریم
ترابر نیوز: وزیر راه و شهرسازی: پروژه‌های زیرساختی پروژه‌های امید آفرین و شتاب‌بخش به توسعه هستند، گفت: در شرایط کنونی کشور به حضور بخش خصوصی به صورت پیوسته در توسعه زیرساخت‌ها و پیشرفت‌کشور نیاز داریم و باید این حضور را به صورت پیوسته تسهیل کنیم.
  
ترابر نیوز:
اداره کل راه‌آهن کرمانشاه در سیر مراحل تصویب است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اداره کل راه‌آهن کرمانشاه در سیر مراحل تصویب قرار دارد، گفت: این اداره کل به قوت خود باقی است.

به گزارش مهر،  محمد اسلامی صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی آزادراه کرمانشاه-حمیل و کنارگذر شرقی اظهار داشت:در اولین روزهای دهه مبارک فجر شاهد آغاز عملیات اجرایی یک پروژه مهم و کلیدی هستیم  و این پروژه یک قطعه از کریدور با اهمیت ترانزیتی کشور است که این عملیات با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های زیرساختی پروژه‌های امید آفرین و شتاب‌بخش به توسعه هستند، گفت: در شرایط کنونی کشور به حضور بخش خصوصی به صورت پیوسته در توسعه زیرساخت‌ها و پیشرفت‌کشور نیاز داریم و باید این حضور را به صورت پیوسته تسهیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امیدواریم شاهد اجرای این پروژه با سرعت قابل قبول باشیم و وزارت از اجرای این پروژه حمایت می کند.

وی با اشاره به راه آهن کرمانشاه نیز گفت:  با توجه به شرایطی که وجود دارد باید سعی کنیم با فرصتی که کنسرسیوم اعلام کرد به دنبال تامین منابع مالی راه آهن  باشیم و  بانکها موافقت کرده اند تا در صورت حضور بخش خصوصی در این پروژه، هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنند که می توان از آن حتی برای همین آزادراه هم استفاده شود.

اسلامی در ادامه با اشاره به کریدور حرم تا حرم عنوان کرد: در سفر سوریه یکی از توافقات تسهیل ترانزیت بین سه کشور مهم بود که این قطعه یکی از قطعات کلیدی و تسهیل کننده است که امیدواریم بتوانیم آن را به سرعت انجام دهیم.

وی با اشاره به راه آهن کرمانشاه تصریح کرد: اداره کل راه‌آهن کرمانشاه به قوت خود باقی است و دارای اداره مستقل است  و در سیر مراحل تصویب قرار دارد و به زودی ابلاغ می شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره برداری از ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر در استان عنوان کرد: باید به بحث بازآفرینی به صورت ویژه توجه شود و در کرمانشاه نیز اداره کل راه و شهرسازی با استاندار تعامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه قسط اول منابع مالی مربوط به بازآفرینی تخصیص داده شده است، تصریح کرد: این مبلغ صرف سرمایه‌گذاری برای مسکن و فضاهایی شود که کسب و کار ایجاد شود تا در بافت‌های فرسوده ابتدا فعالیت با کسب و کار شکل گیرد و  سپس سرمایه‌گذاری برای سایر موارد در پرتو این فعالیت باشد.

تعداد بازدید: 882 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار