چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:22   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45914صفحه نخست » مترویکشنبه، 4 خرداد 1393 - 14:00
تکمیل ۱۵ کیلومتر از تونل قطار شهری کرج
  
ترابر نیوز:

 مدیرعامل سازمان قطارشهری کرج و حومه گفت: ۱۵ کیلومتر از تونل قطار شهری کرج از بازار آهن نزدیک به کمالشهر تا ایستگاه شهید سلطانی تکمیل شده است.

 
علی اصغر همتی در مورد وضعیت پیشرفت وروند ساخت پروژه قطار شهری کرج اظهار کرد: 15کیلومتر از تونل قطار شهری از کمالشهر تا ایستگاه شهید سلطانی تکمیل شده است.

 
وی افزود: 12 ایستگاه دیگر هم در حال فعالیت و کارهستند و امیدواریم که تا یک سال ونیم آینده بتوانیم 6کیلومتر از مسیر قطار شهری کرج و حومه رابه بهره برداری برسانیم.

 
مدیرعامل قطار شهری کرج با بیان اینکه واگن هایی نیز برای قطار شهری کرج خریداری شده خاطرنشان کرد: دوسری قطار از شرکت واگن سازی تهران برای پروژه قطار شهری کرج خریداری شده است که آماده بهره برداری هستند.

 
وی در پاسخ به این سئوال که برنامه شما برای استفاده از کالای ایرانی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب چیست بیان کرد:با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه سعی شده  تا حد امکان از تولیدات داخلی و کالای های ایرانی برای راه اندازی قطار شهری استفاده شود.

 
همتی گفت: 60الی 70درصد از واگن های خریداری شده از محصولات داخلی هستند و تا حد مقدورات استفاده از کالای ایرانی در دستور کارما قرار دارد.

 
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج اظهار کرد: قطعات به کار رفته در پله های برقی ،آسانسورها وایستگاه های برق که در گذشته از خارج وارد می شده توسط کالای داخلی جایگزین شده وتماما برای این موارد از کالاهای ایرانی استفاده می شود.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 682 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو - مترو کرج


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار