چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:06   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41920صفحه نخست » متروسه شنبه، 15 بهمن 1392 - 01:30
22ایستگاه در خط‌3 متروی مشهد منظور شده است
  
ترابر نیوز:

ترابر نیوز |  سخن‌گوی شرکت قطارشهری، در گفتگویی اظهار داشت: 22‌ایستگاه برای این خط درنظر گرفته شده که احتمال افزوده شدن دو ایستگاه دیگر به این مسیر وجود دارد و عملیات اجرایی در عمق 20 تا 35‌متری زمین انجام می‌شود.حمیدزاده همچنین اظهار کرد: هزینه اجرای این طرح 4‌هزار و 200‌میلیارد تومان برآورد شده که به صورت تهاتر و معوض و در قالب زمین، ملک و مجوزهای مربوط و در چند فاز به پیمانکاران پرداخت می‌شود. 
وی این نوید را به شهروندان داد که عملیات اجرایی خط3 قطارشهری مشهد ظرف چند ماه آینده آغاز می‌شود که شرکت‌های پیمانکار مسئولیت انجام کار تا مرحله بهره‌برداری شامل تکمیل طراحی، ساخت، تامین، خرید، نصب، تست و راه‌اندازی تجهیزات ثابت و ناوگان، تامین لوازم یدکی، آموزش و تحویل کامل خط‌3 قطارشهری را بر عهده دارند و در مدت پنج سال باید پروژه را به اتمام برسانند. 

حمیدزاده گفت: جابه‌جایی لوله‌گاز از مسیر اجرای پروژه، هزینه و وقت زیادی را می‌طلبد که پیمانکار با حفظ لوله گاز مقداری از مسیر تونل را به‌ صورت بتن درجا اجرا می‌کند. 

سخن‌گوی شرکت قطارشهری با اشاره به اینکه خاک ریزشی مسیر احداث تونل انرژی یکی دیگر از مشکلات موجود بر سر راه اجرای این پروژه است، عنوان کرد: با وجود همه‌ این مشکلات تلاش می‌کنیم زودتر از شش‌ماه این فاز را به پایان برسانیم و با تمام شدن هر قطعه که حدود 45‌روز زمان لازم دارد، خیابان آن قسمت را برای استفاده مردم آماده می‌کنیم تا مشکلات عبورومرور شهروندان که به سبب اجرای این پروژه ایجاد شده است، هرچه زودتر برطرف 
شود. 

وی در پایان گفت نگاه به حمل‌و‌نقل ریلی نگاه ویژه‌ای است. نگاهی که آثار آن موجب بهبود وضعیت سطح شهر از لحاظ تردد وسایل نقلیه می‌شود

 
منبع:تین نیوز
تعداد بازدید: 1056 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو مشهد


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار