سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:40   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37520صفحه نخست » جمعه، 19 مهر 1392 - 06:25
تصادف شدید سه خودرو+ تصاویر
تصادف شدید سه خودرو+ تصاویر
  

ترابر نیوز:

پرشین خودرو: آتش نشانان ایستگاه ۷۲ واقع در خیابان گلبرگ شرقی در حدود ساعت ۸ صبح امروز با شنیدن صدای برخورد شدید چند خودرو در مقابل این ایستگاه به سرعت به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

به گزارش «پرشین خودرو»، حمیدرضا فرهاد توسکی افسر آماده منطقه ۶ عملیات آتش نشانی تهران درباره چگونگی وقوع این حادثه رانندگی ابراز داشت: یک دستگاه خودرو پیکان تاکسی در حالی که از مسیر غرب به شرق خیابان گلبرگ حرکت می‌کرد ناگهان به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و وارد مسیر مقابل شد که در این هنگام با یک دستگاه سواری تاکسی روآ برخورد و آن را واژگون کرد.
وی افزود: در این لحظه یک دستگاه خودرو ویژه آموزش رانندگی از راه رسید و به شدت با قسمت عقب خودروی واژگون شده تصادف کرد.
توسکی در مورد تعداد مصدومین این حادثه رانندگی گفت: در جریان این حادثه رانندگی مسافر پیکان تاکسی که مردی ۳۶ ساله بنام حمیدرضا-م بود از پنجره تاکسی به بیرون پرتاب شد که بلافاصله با کمک آتش نشانان این شخص که از ناحیه سر، صورت و پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود پس از انجام کمک‌های اولیه به عوامل اورژانس تحویل شد.
به گزارش خودروسازی، وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از سرنشینان در داخل خودروی تصادفی گرفتار شده بود از ستاد فرماندهی تقاضای نیروی کمکی شد که بی درنگ گروه امداد و نجات ۱۲ این سازمان در محل حادثه حضور یافت.
افسر آماده منطقه ۶ عملیات آتش نشانی در باره نحوه عملیات نجات این فرد حادثه دیده اظهار داشت: ابتدا آتش نشانان خودرو‌های آسیب دیده را به حالت تعادل درآورده و سپس نجات گران آتش نشانی با برش قسمت‌های در هم پیچیدهٔ اتاقک تاکسی روآ، راننده این خودرو بنام مجتبی-ش ۴۵ ساله که به سختی مصدوم شده بود را با رعایت اصول ایمنی از خودرو خارج کرده و برای انجام امور درمانی داخل آمبولانس اورژانس گذاشتند.
وی همچنین تصریح کرد: در این حادثه راننده پیکان تاکسی بنام حسن-خ ۷۰ ساله نیز که از ناحیه پا و شکم دچار صدمه شده بود توسط آتش نشانان در اختیار امدادگران اورژانس قرار داده شد.
شایان ذکر است این عملیات سرانجام پس از انتقال خودروهای تصادفی به کنار خیابان و نیز پاک‌سازی سطح خیابان از آثار باقیمانده از این تصادف توسط نیروهای آتش نشانی به پایان رسید و تردد خودروها هم به حالت عادی بازگشت.

.

111 (1).

111 (2).

111 (5).

111 (11).

111 (14)

 

تعداد بازدید: 4149 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار