تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : حمله حسين شريعتمداري به سيدمحمدخاتمي محبوب: بيانيه او كمترين تفاوتي با مواضع آمريكا، انگليس و اسرائيل در حمايت از آشوب‌ها ندارد / او به مسئولان توصيه كرده كه حضور آشوبگران را قدر بدانند و با آن‌ها همراهي كنند
چهارشنبه، 16 آذر 1401 - 10:13     کد خبر: 98093

ترابر نيوز:
حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان با اشاره به بيانيه اخير محمد خاتمي، گفت: آقاي خاتمي! مالك اشتر ديگر از ميدان باز نمي‌گردد.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدير مسئول روزنامه كيهان با اشاره به بيانيه اخير محمد خاتمي، گفت: آقاي خاتمي! مالك اشتر ديگر از ميدان باز نمي‌گردد.

پيشنهاد امروز

حسين شريعتمداري در پاسخ به پرسشي درباره بيانيه اخير خاتمي و اينكه آيا بيانيه را ديده ايد؟ گفت: اين بيانيه بعد از اعتراف آشكار دشمنان بيروني به شكست آشوب هاي اخير نوشته شده است. متن بيانيه را بخوانيد و با مواضع رسماً اعلام شده آمريكا و انگليس و اسرائيل در حمايت از آشوب ها مقايسه كنيد! كمترين تفاوتي با يكديگر ندارند.

 

مدير مسئول كيهان در ادامه به متن بيانيه خاتمي اشاره كرد و گفت ; آقاي خاتمي مي نويسد : « جامعه با شعار زيباي زن زندگي آزادي حركت خود را به سوي آينده بهتر نشان مي دهد، بگونه اي كم سابقه و شايد بي سابقه فرهيختگان، استادان، نخبگان و دانشجويان را در اصل حركت حاضر مي بينيم » !

شريعتمداري افزود ; آيا از آقاي خاتمي به عنوان يك روحاني تعجب آور نيست كه ترويج فرهنگ برهنگي , حمله وحشيانه آشوبگران به خانم هاي محجبه و كشيدن چادر و روسري از سر آنها را اقدامي « زيبا » ! و « حركت به سوي آينده اي بهتر » ! معرفي مي كند ؟!

مدير مسئول كيهان ابراز داشت ; اين جمله را از متن بيانيه ايشان نقل مي كنم . شرم آور نيست ؟!

شريعتمداري به بخش ديگري از بيانيه خاتمي اشاره كرد كه نوشته است : « به مسئولان توصيه مي كنم كه اين حضور را قدر بدانند و بجاي برخورد ناروا با آن، دست ياري به سوي آنان دراز كنند و با كمك آنان وجوه ناصواب حكمراني را بدرستي بشناسند و پيش از آنكه دير شود به سوي حكمراني خوب حركت كنند » !

او ادامه داد ;‌ مي بينيد كه به مسئولان توصيه مي كند حضور آشوبگران را قدر بدانند ! و با آنها همراهي كنند ! اغتشاشگران غير از بريدن گلوي مامور نيروي انتظامي، آتش زدن آمبولانس هاي حامل بيمار , حمله مسلحانه به مردم كوچه و بازار , شكنجه و به شهادت رساندن بسيجيان , ترور هاي خياباني , سوزاندن قرآن , حمله به مساجد و انواع جنايات ديگر چه ويژگي اي داشته اند كه آقاي خاتمي اصرار دارد مسئولان با آنها همراهي كنند ؟! آيا اين مواضع خاتمي دقيقاً با مواضع آمريكا و انگليس و اسرائيل درباره آشوب و آشوبگران كمترين تفاوتي دارد ؟!

پيشنهاد امروز

شريعتمداري افزود : حالا قابل درك است كه چرا نتانياهو آقاي خاتمي و حزب او را بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران مي داند و ايشان جرات تكذيب هم ندارد ؟! و يا اين كه جرا خاتمي قبل از فتنه آمريكائي اسرائيلي ۸۸ با جرج سوروس , سرمايه دار صهيونيست آمريكائي و يكي از تامين كنندگان بودجه كودتاهاي رنگي ملاقات مي كند و از افشاي آن وحشت دارد ؟! و يا اين كه چرا به طور خصوصي اعتراف مي كند تقلبي در انتخابات صورت نگرفته ولي فتنه ۸۸ را با همين بهانه كليد مي زند و دنبال مي كند .

شريعتمداري در پايان گفت ; اگر دقت كنيد به وضوح مي بينيد كه تقريباً هميشه صدور اينگونه بيانيه ها با شكست توطئه هاي دشمن همزمان بوده و با كاربرد لاپوشاني اين شكست ها صادر شده است.

مدير مسئول كيهان گفت ; در جريان جنگ صفين، جناب مالك اشتر به خيمه معاويه رسيده بود كه تعدادي از خوارج حضرت امير عليه السلام را مجبور كردند مالك را برگرداند ! خاتمي و دوستان داخلي و خارجي او بعد از ۴۳ سال هنوز درك نكرده اند كه در انقلاب اسلامي، مالك هرگز خيمه معاويه زمان را رها نكرده و از ميدان باز نمي‌گردد.


برگشت به تلکس خبرها