تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : فرود اضطراري هواپيماي بوئينگ پرواز تهران به مشهد
چهارشنبه، 29 دی 1400 - 07:11     کد خبر: 95368

ترابر نيوز:
مدير روابط عمومي فرودگاه هاشمي‌نژاد مشهد از فرود اضطراري هواپيماي بوئينگ پرواز تهران به مشهد با ۱۴۰ مسافر در فرودگاه سبزوار خبر داد. حسن جعفري گفت: از آنجايي كه امروز هواي شهر مشهد مه آلود بود و پرواز‌ها به فرودگاه مشهد ساعاتي لغوشد؛ پرواز هواپيمايي سا‌ها تهران به مشهد دچار كاهش ديد شده بود و متاسفانه نتوانسته بود در فرودگاه مشهد فرود بياييد.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

مدير روابط عمومي فرودگاه هاشمي‌نژاد مشهد از فرود اضطراري هواپيماي بوئينگ پرواز تهران به مشهد با ۱۴۰ مسافر در فرودگاه سبزوار خبر داد.

حسن جعفري گفت: از آنجايي كه امروز هواي شهر مشهد مه آلود بود و پروازها به فرودگاه مشهد ساعاتي لغوشد؛ پرواز هواپيمايي ساها تهران به مشهد دچار كاهش ديد شده بود و متاسفانه نتوانسته بود در فرودگاه مشهد فرود بياييد و به همين دليل خلبان درخواست فرود در فرودگاه سبزوار كه نزديكترين مسير پروازي بود را داده بود.

او گفت: هواپيما در فرودگاه سبزوار بدون مشكل فرود مي‌آيد، اما دچار نقص فني مي‌شود و به دليل موجود نبودن قطعه مسافران پس از صرف ناهار با هماهنگي مدير فرودگاه سبزوار و با هزينه شركت هواپيمايي ساها با ۳ اتوبوس به مشهد برمي‌گردند البته تعدادي از مسافران با ماشين شخصي بر مي‌گردند و ۸ مسافر نيز در هواپيما هستند تا پس از رفع نقص فني به مشهد برگردند.

در حال حاضر قطعه مورد نياز در مسير فرودگاه سبزوار است و به محض برطرف شدن مشكل فني هواپيما در فرودگاه مشهد فرود مي‌آيد.

از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقيقه صبح امروز به علت كاهش ديد افقي در فرودگاه مشهد و به منظور رعايت ايمني، پروازهاي اين فرودگاه تا اطلاع بعدي انجام نخواهد شد و با مساعد شدن شرايط جوي پروازهاي فرودگاه مشهد از سرگرفته شد.


برگشت به تلکس خبرها