تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : حل مشكل ترافيك شدني است
سه شنبه، 2 آذر 1400 - 06:57     کد خبر: 94787

ترابر نيوز:

حل مشكل ترافيك شدني است

فرمانده نيروي انتظامي از نخبگان كشور براي كمك به حل مشكلات ترافيكي از جمله ترافيك كلان‌شهرها و تصادفات دعوت به همكاري كرد.

به گزارش ايسنا، سردار حسين اشتري در رزمايش طرح زمستانه پليس و ديگر دستگاه‌هاي خدماتي و امدادي كه با حضور وزير راه، رئيس اورژانس كشور و ديگر مسئولان مربوطه برگزار شد، گفت: اميدواريم كه زمستان امسال با كمترين ميزان تصادفات و تلفات رانندگي به پايان برسد چرا كه اين موضوع يكي از خواسته‌هاي رهبر معظم انقلاب نيز بوده و ايشان تأكيد دارند كه تصادفات بايد به حداقل خود برسند.

وي با بيان اينكه همه دستگاه‌هاي مسئول بايد براي تحقق اين موضوع دست به دست هم بدهند و اين خواسته رهبري را عملياتي كنند، گفت:‌ مطمئن باشيد حتي اگر يك نفر نيز كمتر كشته يا مصدوم شود اين كار بزرگي است.

اشتري با بيان اينكه با ياري خدا در سال گذشته كاهش تلفات حوادث رانندگي را داشتيم، خاطر نشان كرد: اين روند بايد امسال هم ادامه پيدا كند و اين موضوع نيازمند عزم و مشاركت همه دستگاه‌ها و البته همراهي خود مردم است.

فرمانده ناجا با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير با نخبگان پيرامون ضرورت حل مسئله ترافيك از طريق شيوه‌هاي علمي گفت: ‌مقام معظم رهبري در اين ديدار به موضوع ترافيك اشاره و تأكيد كردند كه مي‌توان اين موضوع را از راه‌هاي علمي حل كرد. تقاضاي ما از نخبگان كشور اين است كه به ما كمك كنند تا ما بتوانيم طرح‌هاي جديد را با استفاده از تكنولوژي هاي روز براي كاهش ترافيك و كاهش تصادفات و جانباختگان اجرا كنيم.

وي با بيان اينكه حل مشكل ترافيك در شهرهاي بزرگ و تهران شدني است، گفت:‌انشاءالله نيروي انتظامي در ادامه مسيري كه با هوشمندسازي آغاز كرده بتواند با كمك ديگر دستگاه‌هاي مسئول اين مهم را انجام دهد.

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه اظهارات خود به شناسايي نقاط حادثه‌خيز در جاده‌ها نيز اشاره كرد و گفت:‌ اين موضوع در سنوات گذشته صورت گرفته و بايد تشكر كنيم به خاطر نقاطي كه ايمن‌سازي شده است. البته بخش عمده‌اي از اين نقاط باقي مانده كه اميدواريم حل و فصل شود.


برگشت به تلکس خبرها