تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : بار ۱۸ درصد ترافيك ملي بر دوش البرز است
سه شنبه، 2 آذر 1400 - 06:56     کد خبر: 94785

ترابر نيوز:

رئيس پليس‌راه استان البرز با اشاره به اينكه ۱۸ درصد بار ترافيك ملي در محورهاي مواصلاتي استان البرز جريان دارد گفت: طرح زمستاني پليس راه استان تا ۲۰ اسفند ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

بار ۱۸ درصد ترافيك ملي بر دوش البرز است

به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، رضا گودرزي، رييس پليس راه استان البرز، در رزمايش طرح زمستاني پليس‌راه استان البرز كه در ستاد فرماندهي انتظامي استان و با حضور دستگاهاي امدادرسان از قبيل هلال احمر، آتش نشاني،اورژانس و راهداري برگزار شد، بابيان اينكه محور كرج - چالوس در طرح زمستانه سال جاري موردتوجه ويژه قرار دارد، گفت: جاده چالوس به دليل شرايط جوي همواره آبستن حوادثي است كه ما همواره بايد آمادگي لازم را در اين خصوص داشته باشيم.

رئيس پليس‌راه استان با بيان اينكه آمار تصادفات جاده اي ۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش داشته است بيان كرد: البرز در حالي نيم درصد از راه‌هاي مواصلاتي كشور را از آن خودساخته كه بيش از ۱۸ درصد ترافيك كشور در اين استان صورت مي‌گيرد.

وي در با بيان اينكه امروز سازمان هاي خدمات رسان و امداد رسان با هم ، هم قسم شده اند تا بهترين خدمات را به شهروندان در محورهاي مواصلاتي استان ارائه دهند، گفت: از شهروندان عزيز درخواست داريم تجهيزات ايمني را همواره با خود به همراه داشته باشند تا در صورت نياز از آن استفاده كنند.

گودرزي بابيان اينكه پليس‌ راه البرز تيم‌هاي مختلف پليس راه در كنار ساير دستگاه‌هاي امداد رسان در محورهاي مواصلاتي استان مستقر شده اند افزود: تمام تلاش ما اين است كه هيچ گونه حادثه اي براي حتي يك از نفر از شهروندان اتفاق نيفتند و پليس راه در كنار ساير دستگاه هاي امداد رسان تمام توان خود را بكار گرفته است.


برگشت به تلکس خبرها