تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : وزير اقتصاد به رييس سازمان مالياتي و بورس: از انتصاب فارغ التحصيلان دانشگاه امام صادق در معاونت ها خودداري كنيد
دوشنبه، 26 مهر 1400 - 08:23     کد خبر: 94534

ترابر نيوز:
 
وزير اقتصاد در مراسم معارفه رييس جديد سازمان امور مالياتي با تاكيد از روساي سازمان‌هاي امور مالياتي و بورس خواسته تا از انتصاب فارغ‌التحصيلان دانشگاه امام صادق ع در معاونت‌هاي اين سازمان‌ها خودداري نمايند.
 
پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

وزير اقتصاد به رييس سازمان مالياتي و بورس: از انتصاب فارغ التحصيلان دانشگاه امام صادق در معاونت ها خودداري كنيدوزير اقتصاد در مراسم معارفه رييس جديد سازمان امور مالياتي با تاكيد از روساي سازمان‌هاي امور مالياتي و بورس خواسته تا از انتصاب فارغ‌التحصيلان دانشگاه امام صادق ع در معاونت‌هاي اين سازمان‌ها خودداري نمايند.

به گزارش «انتخاب»؛ خاندوزي هدف اصلي از اين دستور را تنوع بخشي در توان مديريتي عنوان كرده و گفته از اين پس به هيچ وجه در معاونت‌هاي اين سازمان‌ها از فارغ‌التحصيلان دانشگاه امام صادق ع استفاده نشود و اكر افراد توانمندي از فارغ‌التحصيلان اين دانشگاه وجود دارند در جايگاه‌هاي ديگر به خدمت گرفته شوند.

پيش از اين، خاندوزي در اول اين هفته موسوي معاونش يعني رييس كل سازمان سرمايه گذاري و كمك هاي اقتصادي و فني ايران كه از فارغ‌التحصيلان دانشگاه امام صادق ع است را تغيير داده بود.

چند هفته قبل نيز عبداللهي رييس مركز فناوري اطلاعات و اقتصاد هوشمند و از فارغ التحصيلان دانشگاه امام صادق تغيير كرده بود


برگشت به تلکس خبرها