تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : كانال ۱۳ اسرائيل: در جريان سفر وزير خارجه آلمان به اسرائيل مشاجره نسبتا شديدي بين او و نتانياهو رخ داده
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:49     کد خبر: 105354

ترابر نيوز:
بنا بر گزارش شبكه اسرائيلي "كانال ۱۳"، در جريان سفر آنالنا بربوك، وزير امور خارجه آلمان به اسرائيل مشاجره نسبتا شديدي بين او و بنيامين نتانياهو، نخست وزيراسرائيل پشت در‌هاي بسته رخ داده است. گفته شده است كه مشاجره بين اين دو سياستمدار در جريان مشاهده تصاوير ويديويي كه حاكي از شرايط فعلي زندگي در نوار غزه بوده و توسط نتانياهو نشان داده شده است، صورت گرفته است.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

دويچه وله: بنا بر گزارش شبكه اسرائيلي "كانال ۱۳"، در جريان سفر آنالنا بربوك، وزير امور خارجه آلمان به اسرائيل مشاجره نسبتا شديدي بين او و بنيامين نتانياهو، نخست وزيراسرائيل پشت درهاي بسته رخ داده است.
 
گفته شده است كه مشاجره بين اين دو سياستمدار در جريان مشاهده تصاوير ويديويي كه حاكي از شرايط فعلي زندگي در نوار غزه بوده و توسط نتانياهو نشان داده شده است، صورت گرفته است.
 
ظاهرا نخست وزيراسرائيل  قصد داشته است از طريق محتواي تصاوير ويديويي مزبور نشان دهد كه در حال حاضر مواد غذايي به مقدار كافي در بازارهاي نوار غزه موجود است.
 
سپس بربوك ظاهرا در واكنش به آن، به گرسنگي مردم در نوار غزه اشاره كرده و به نتانياهو گفته است مي‌تواند تصاوير مربوط به كودكان گرسنه را از طريق گوشي تلفن همراه خود، به نتانياهو نشان دهد.
 
گويا وزير خارجه آلمان همچنين به نتانياهو گفته است كه اين تصاوير را به دليل عدم مطابقت با واقعيت‌ها در نوار غزه، به او نشان ندهد.
 
گفته شده است كه پس از آن، نتانياهو نيز به نوبه خود با صداي بلند پاسخ داده است: «اين عكس‌ها واقعي هستند و اسرائيل مانند نازي‌ها واقعيت  اختراعي نشان نمي‌دهد. ما مثل نازي‌ها نيستيم.»

برگشت به تلکس خبرها