ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : ◄ حرف آخر به سيد ميعاد صالحي مديرعامل راه آهن: برو استعفا بده
جمعه، 10 تیر 1401 - 07:51     کد خبر: 96618

ترابر نيوز:

مطهري نماينده گرمسار :

من يك پيشنهاد به آقاي صالحي دارم و حرف آخر را اول مي زنم و به ميعاد صالحي پيشنهاد مي كنم برو استعفا بده آقاي صالحي، شما تجربه ات چيه به غير از اينكه روابط، جاري و ساري بوده؟ اين ارتباطات باعث مي شود كه يك فرد جوان در چنين جايگاه تخصصي قرار گيرد!

حرف آخر به سيد ميعاد صالحي مديرعامل راه آهن: برو استعفا بده

تين نيوز

من يك پيشنهاد به آقاي صالحي دارم و حرف آخر را اول مي زنم و به سيد ميعاد صالحي پيشنهاد مي كنم: برو استعفا بده آقاي صالحي،  شما تجربه ات چيه به غير از اينكه روابط، جاري و ساري بوده؟ اين ارتباطات باعث مي شود كه يك فرد جوان در چنين جايگاه تخصصي قرار گيرد!

به گزارش تين نيوز؛ اردشير مطهري نماينده مردم گرمسار با بيان اين مطلب و با تاكيد بر اينكه سيد ميعاد صالحي مدير عامل راه آهن، به دليل عدم كفايت بايد از سمت مديرعاملي راه آهن استعفا دهد، گفت: اين جايگاه نيازمند تعهد و تخصص است و صرفا جوان بودن فرد نمي تواند دليلي براي اين انتصاب باشد و جوان بودن صرف، بدون تخصص سم است.

 
 

وي افزود: امروز در ساختار راه آهن، بالغ بر 6 ماه از تصدي اين اداره مي گذرد كه همزمان با آن تصدي مديركل 2 اداره تلفيق را نيز دارد و اين در حالي است كه افراد ديگري هستند كه قابليت و تواناهايي لازم را دارا مي باشند.

نماينده مردم گرمسار در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينكه راه آهن مجموعه بهره برداري گسترده با نيازهاي تخصصي و به هنگام است، عنوان كرد: انتصاب مديران متخصص و هماهنگي آنها با سازمان هاي مرتبط براي راه آهن بسيار ضروري بوده كه متاسفانه در ماه هاي اخير خدشه دار شده است.

وي تاكيد كرد: زيرمجموعه راه آهن از مديريت صالحي راضي نيست و ايشان بدهكار اين مسئوليت و مأموريت است.

مطري افزود: حتي ما امكان يك تماس با وي را نداريم لذا نمايندگان نبايد مماشات كنند و بايد بدانيم كه تبعات نارضايتي زيرمجموعه، براي مردم كف جامعه خواهد بود.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها