سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:11   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 97552صفحه نخست » متروپنجشنبه، 7 مهر 1401 - 17:10
افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو تا عید نوروز
  
ترابر نیوز:

پروژه های بزرگ را در تهران آغاز کرده ایم اما عمده تلاش خود را در حوزه حمل و نقل عمومی شامل اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو انجام می دهیم.

 
تین نیوز

شهردار تهران پنجم شهریور امسال درباره پروژه شهید متوسلیان گفت: این پروژه تونلی دو طبقه است که از انتهای شهید صیاد تا اتوبان آزادگان فضایی را ایجاد می کند اما از آنجایی که انجام این کار بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد مدیریت شهری سابق به دنبال آن نرفته است.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی ادامه داد: بر همین اساس پروژه شهید متوسلیان را در غالب پروژه های مشارکتی تعریف کردیم و سه ایده برتر انتخاب شدند در یک مدت چهار ساله این پروژه بزرگ به سرانجام خواهد رسید.

 

زاکانی درباره پروژه رینگ شمالی تهران تصریح کرد: این پروژه رینگ شمالی تهران را نجات می دهد و به دنبال این است تا بار ترافیکی شهید همت را کاهش دهد و مترو پردیس را به کرج متصل کند و البته این پروژه به کمک مشارکت خارجی انجام می شود  و در این زمینه مذاکرات اولیه با چین صورت گرفته است.

شهردار تهران گفت: پروژه های بزرگ را در تهران آغاز کرده ایم اما عمده تلاش خود را در حوزه حمل و نقل عمومی شامل اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو انجام می دهیم.

زاکانی ادامه داد: هرچه تعداد اتوبان ها را هم افزایش دهیم اما بازهم ترافیک و آلودگی باقی خواهد ماند اما سرمایه گذاری ویژه شهرداری تهران در حوزه مترو است تا بتوانیم در بستر زیرساخت های ریلی مشکلات تهران را جا کنیم و امیدوارم تا عید ۱۲ ایستگاه مترو را افتتاح کنیم.

تعداد بازدید: 250 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار