پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:17   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 91734صفحه نخست » هوایی2یکشنبه، 20 بهمن 1398 - 10:40
تکمیل زیرساخت جاده‌ای نقش مهمی در جابجایی کالا از بندر چابهار دارد
ترابر نیوز: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: علاوه‌بر حمل و نقل ریلی؛ بخش عمده‌ای از ترانزیت کالا از بندر چابهار وابسته به زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای است بنابراین تکمیل بزرگراه چابهار - زاهدان - میلک ضرورت دارد.
  
ترابر نیوز:

تکمیل زیرساخت جاده‌ای نقش مهمی در جابجایی کالا از بندر چابهار دارد

احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح توسعه بندر چابهار اجرایی شده اما نیاز به زیرساخت‌هایی از جمله بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی دارد.

وی افزود: توسعه بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی، مطلوب برای پهلوگیری کشتی‌های بزرگ دنیا در دستور کار دولت قرار گرفته به طوریکه ظرفیت این بندر از ۲ و نیم میلیون تن به ۸ و نیم میلیون تن افزایش یافته است.

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح دو کلید واژه "تنگه احد" و "گنج پنهان"  از سوی رهبر معظم انقلاب برای استان، موجب توجه مجموعه مسوولان نظام به این منطقه شده است.

وی با تاکید بر اینکه اختصاص بودجه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای تکمیل بزرگراه چابهار - زاهدان - میلک ضرورت دارد، گفت: پروژه راه آهن چابهار - زاهدان - سرخس از سال ۸۹ شروع شده اما اجرای این پروژه از سال ۹۳ شتاب مضاعفی به خود گرفته است.

موهبتی ادامه داد: با پیشنهاد دولت و موافقت رهبر معظم انقلاب ۳۰۰ میلیون یورو برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت همچنین با همت و پیگیری دولت مقرر شده کشور روسیه از محل فاینانس بورس یک میلیارد دلار برای ساخت راه آهن زاهدان- بیرجند اختصاص دهد که این میزان اعتبار، شتاب فزایندهای به این طرح خواهد داد.

تعداد بازدید: 483 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار