چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:49   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90582صفحه نخست » هوایی2پنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 12:37
دولت، آماده واگذاری زمین به خیرین مسکن ساز
ترابر نیوز: وزیر راه و شهرسازی: در صورتی که خیرین وارد ساخت خانه‌های اجاره‌ای شوند، شهرداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارند زمین رایگان تامین کنند
  
ترابر نیوز:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به برخی اجحاف‌های صاحب خانه‌ها در افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی اجاره بها افزود: این موارد، مصادیق موردی بوده اند و آمار بانک مرکزی، مرکز آمار ایران و اتحادیه‌های املاک شهرها، نشان دهنده رشد ۳۰ درصدی اجاره بها در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.
وی با قدردانی از تلاش صدا و سیما و برخی اتحادیه‌های املاک شهرستان‌ها در راه اندازی پویش صاحبخانه خوب، ابراز امیدواری کرد مالکان نسبت به رعایت وضع مالی مستاجران بیشتر توجه داشته باشند و انصاف بیشتری به خرج دهند چرا که برخی موارد افزایش اجاره خانه ها، از هیچ منطق اقتصادی تبعیت نمی‌کند.
وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص طرح تامین مسکن کارکنان دولت نیز گفت: این طرح تقدیم رییس جمهور و در جلسات مختلف دولت هم بررسی شده و جلسات کارشناسی آن نیز در سازمان برنامه و بودجه برگزار شده است و امیدواریم با نهایی شدن آن، ابلاغ شود.
وی افزود: ​این طرح، یک کار با دوام در بخش تامین مسکن جوانان در کشور خواهد بود که برای همه جوانان شاغل در دستگاه‌های دولتی و حتی بنگاه‌های اقتصادی کشور، این امیدواری را ایجاد می‌کند که با پیوستن به صندوق پس انداز مسکن، در زمان معینی صاحب خانه شوند.
اسلامی تصریح کرد: هم اکنون مقدمات اجرای این طرح در وزارت راه و شهرسازی در حال تهیه است و به محض تصویب به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

تعداد بازدید: 749 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار