چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:14   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 90099صفحه نخست » بازار سرمایه و اقتصادپنجشنبه، 9 خرداد 1398 - 12:57
حضور بخش خصوصی توانمند در بنادر منجر به افزایش بهره روی و فضای رقابتی خواهد شد/ بخش خصوصی ای که با افزایش قیمت‌ها می‌خواهد درآمدزایی کند هیچ زمان باعث توسعه بندر نخواهد شد
ترابر نیوز: بخش خصوصی از فرصتی که سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه سرمایه گذاری در بنادر کوچک فراهم کرده است، باید استفاده کند
  
ترابر نیوز:

بخش خصوصی، بنادر کوچک را به صورت تخصصی مدیریت کندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان بنادر و دریانوردی؛ جمشید عدالتیان شهریاری درباره نقش بخش خصوصی در توسعه بنادر کوچک، اظهار داشت: بخش خصوصی در توسعه بنادر کوچک خیلی خوب می‌تواند عمل کند، البته تحریم موانعی را بر سر راه بخش خصوصی ایجاد می‌کند، ولی با شرایطی که سازمان بنادر برای سرمایه گذاری فراهم کرده، سرمایه گذاران سهل‌تر می‌توانند در توسعه بنادر و حرکت به سمت تخصصی شدن آن حرکت کند.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل بسیار فعال است، تصریح کرد: معتقدم اولویت سرمایه گذاران باید به سمت بندر چابهار باشد چرا که توسعه این بندر نقش آفرینی ایران را در منطقه افزایش می‌دهد و می‌توان از ظرفیت کشوری، چون هند برای رونق تجارت دریایی استفاده کرد.
عضو اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: حضور بخش خصوصی در بنادر منجر به افزایش بهره روی خواهد شد و این امر برای سازمان بین المللی، چون سازمان بنادر هم اهمیت زیادی دارد.
وی تصریح کرد: در خصوصی سازی باید دقت شود که قیمت‌ها مسیر افزایشی به خود نگیرد، به همین دلیل بخش خصوصی تاکید بر ایجاد فضای رقابتی دارد.
عدالتیان تاکید کرد: توصیه دیگر این است که بخش خصوصی توانمند اجازه حضور در بنادر را پیدا کند، بخش خصوصی که با افزایش قیمت‌ها می‌خواهد درآمدزایی کند هیچ زمان باعث توسعه بندر نخواهد شد.

تعداد بازدید: 1561 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار