چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:15   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 89916صفحه نخست » بازار سرمایه و اقتصادشنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 11:30
معاون وزیر کشور خواستار برخورد با مسئولان مقصر در تعطیلی واحدهای تولیدی شد/ در برخی از استان های کشور فرمانداران هیچ اطلاعاتی از واحد‌های مشکل دار حوزه استحفاظی خود ندارند
ترابر نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور خواستار برخورد با مسئولان مقصر در تعطیلی واحدهای تولیدی شد گفت: اگر واحد تولیدی بالای 100 نفر از حرکت بایستد، فرماندار شهرستان آن واحد تولیدی باید برکنار شود و این موضوع باید در دستور کار قرار بگیرد.
  
ترابر نیوز:

به گزارش ایرنا ، بابک دین پرست روز پنجشنبه در کارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قزوین گفت: در برخی از استان های کشور فرمانداران هیچ اطلاعاتی از واحد‌های مشکل دار حوزه استحفاظی خود ندارند که باید با این قصورها بدون در نظر گرفتن مصالح سیاسی برخورد کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسئله فوری کشور بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رونق تولید و اشتغال است که باید سرلوحه همه مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برخی واحد‌های مشکل دار دچار مرگ مغزی شده اند و امکان احیا آنها وجود ندارد و لازم است دست از حمایت آنها برداشته شود، اظهار داشت: واحد‌هایی که امکان رفع مشکلات دارند باید مورد حمایت قرار بگیرند و مدیران و فرمانداران نیز باید همواره پیگیری و حمایت مستمر خودشان را در این رابطه ادامه دهند.
دین پرست در خصوص شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی نیز گفت: این شورا اختیارات قانونی بسیاری دارند و موظف هستند که شناسایی قوانین مزاحم و بهبود فضای کسب و کار را در دستور کار قرار دهند.
وی در خصوص معافیتهای قانونی شعاع 120 کیلومتری صنایع استان قزوین از تهران گفت: به طور حتم تلاش می شود تا رفع مشکلات شعاع 120 کیلومتری صنایع استان قزوین به صورت جدی پیگیری شده و معافیت های مالیاتی مجددا برقرار شود که تا 2 ماه آینده تعیین تکلیف نهایی را اعلام می کنیم.
دین پرست ادامه داد : یکی موضوعاتی که باید در دستور کار استان ها قرار بگیرد شورای معادن استان است و بانک ها می توانند با سند پروانه این معادن تسهیلات لازم در اختیار این معادن قرار دهند.
معاون وزیر کشور به مشکلات مالیاتی صنایع اشاره کرد و گفت : سازمان مالیاتی باید حمایت همه جانبه از واحد‌های تحت ماده 255 مکرر داشته باشد و پرونده های آن باید مورد توجه استانداران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه استان قزوین 60 واحد مشکل دار و 9 واحد بحرانی دارد که اشتغال 5 هزار و 600 نفر را تحت تاثیر قرار داده، گفت: پیگیری برای رفع مشکلات این واحدها ضروری است
دین پرست به پیگیری طرح های سرمایه گذاری خارجی استان قزوین تاکید کرد و گفت: هفت طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش 54 میلیون یورو با ظرفیت 332 نفر اشتغالزایی در استان قزوین مصوب شده و لازم است که ورود این اعتبارت و احداث آن پیگیری شود.
 

انتهای پیام /*

تعداد بازدید: 782 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار